پرونده ویژه: راهنمای خرید مودم و روتر گیمینگ

به گزارش میهن دی ال، این روزها اگر درباره یک مودم یا روتر گیمینگ صحبت می کنیم؛ یعنی 10 الی 15 میلیون تومان هزینه!

پرونده ویژه: راهنمای خرید مودم و روتر گیمینگ

مودم های معمولی قیمت هایی بین 3 تا 5 میلیون تومان پیدا کردند؛ پس طبیعی است مودم ها یا روترهای گیمینگ بسیار گران و دست نیافتنی باشند. ضمن اینکه تعداد این محصولات در بازار ایران هم به خاطر قیمت بسیار بالای شان انگشت تعداد است.

اما به هر حال برخی از کاربران علاقه دارند یک مودم همراه گیمینگ، مودم رومیزی گیمینگ، مودم ADSL/VDSL گیمینگی خریداری کنند.

بهترین مودم های 4G و 4.5G رومیزی و بهترین مودم های ADSL/VDSL با وای فای 6 برای گیمینگ مناسب هستند. حالا بسته به اینکه از کدام نوع سرویس اینترنت استفاده می کنید؛ می توانید یک مدل را خریداری کنید.

در ادامه، بهترین مقالات راهنمای خرید مودم و روتر گیمینگ به همراه پرسش های رایج در فکر کاربران را که پیش تر روی سایت شبکه چی منتشر شدند؛ کنار یکدیگر جمع آوری کردیم تا شاید برای شما مفید و گره گشا باشند.

توجه: برای باز کردن هر مقاله، کافی است روی تیتر آبی رنگ آن کلیک کنید.

بهترین مودم های همراه و LTE برای گیمینگ

اما اگر دنبال خرید یک مودم همراه گیمینگ هستید؛ ما چند پیشنهاد برای شما داریم. طبیعی است که باید پول زیادی برای خرید این مودم ها در این روزها بپردازید و همین طور نمی توانید از ویژگی های خاص گیمینگ در پنل های این مودم ها استفاده کنید چون غالبا برای مصارف گیمینگ ساخته نشده اند ولی شاید سرعت فاکتوری باشد که آن ها را نسبت به مودم های ثابت کابلی ارجحیت دهد.

نگاهی به مودم 4.5G رومیزی ایسوس 4G-AC53U: آن کس که تو را دارد از عیش چه کم دارد

این روزها همچنان استقبال از اینترنت و مودم 4G در ایران بیشتر از ADSL است. بسیاری از کسب وکارها، فریلنسرها، مسافران و افرادی که دایما در حال حرکت و جابه جایی هستند یا کارشان در مکان و جای ثابت و مشخصی نیست؛ دنبال اینترنت و مودم 4G می فرایند.

معرفی اختصاصی شبکه چی: مودم روتر ایسوس RT-AC88U

بدون شک RT-AC88U یکی از بهترین و قدرتمندترین مودم روترهای دنیا است و حتا در میان مودم روترهای ایسوس هم دُردانه است و نظیر ندارد. این مودم از اینترنت ADSL و VDSL با هم پشتیبانی می کند.

بررسی ایسوس ROG GT-AC2900: روتر گیمینگی برای بازی های سنگین و طرفداران برند ROG

درباره روترهای گیمینگ حرف های زیادی برای گفتن هست. همه روترهای گیمینگ مشابه هم نیستند و برخی برای بازی های سبک و برخی برای بازی های سنگین طراحی شدند. برخی روترهای گیمینگ در سرعت کارایی خوبی دارند و برخی دیگر برعکس در پردازش اطلاعات و ترافیک سنگین کارایی خود را نشان می دهند و در نتیجه سریع نیستند.

روتر وای فای 6 ایسوس ROG RAPTURE GT-AX11000: غول را به خانه ببرید

داریم درباره یکی از بهترین روترهای بی سیم وای فای 6 دنیا صحبت می کنیم. دقیقا درباره یک غول با 8 شاخ که به جدیدترین و مدرن ترین فناوری های ارتباطی بی سیم و با سیم دنیا مجهز شده است و می تواند در خانه شما غوغا کند.

آیا با خرید یک مودم گیمینگ می توانید پینگ پایین تری در بازی ها داشته باشید؟

گیمرها عاشق خرید تجهیزات سخت افزاری هستند که باعق بهبود عملکردشان می شوند و تجربه کاربری بهتر و لذت بخش تری به آن ها می دهند. یکی از سخت افزارهایی که گیمرها برای بازی کردن نیاز دارند؛ مودم است. معمولا گیمرها مودم های اینترنت ثابت مانند مودم های ADSL و مودم های VDSL را دوست دارند.

من گیمرم؛ برای بازی های آنلاین با وضع سرعت اینترنت ایران خرید مودم گیمینگ فایده ای دارد؟

ما بارها مودم ها و روترهای گیمینگ را در سایت شبکه چی معرفی کردیم و نگاهی به بهترین روترهای گیمینگ داشتیم. ولی آیا واقعا خرید این دستگاه ها برای کاربران ایرانی سودمند است؟ با سرعت اینترنتی که در ایران هست و از سوی دیگر قیمت بسیار بالای سیستم ها و دستگاه های گیمینگ، خرید یک روتر گیمینگ توصیه می شود؟

منبع: شبکه چی
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1029

به "پرونده ویژه: راهنمای خرید مودم و روتر گیمینگ" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرونده ویژه: راهنمای خرید مودم و روتر گیمینگ" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده ویژه: راهنمای خرید مودم و روتر گیمینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید