واکنش وریا غفوری به اخراجش از استقلال

به گزارش میهن دی ال، ساعتی قبل اعلام شد وریا غفوری در جریان تمرین امروز استقلال و بعد از آنکه یکی از همبازیانش ضربه ای به پای او زد، کاور را به زمین کوبید و راهی رختکن شد که این موضوع با واکنش سرمربی استقلال توام شد. مجیدی هم وقتی متوجه رفتار کاپیتان تیمش شد اعلام نمود این حرکات در تیمش جایی ندارد و غفوری حق ندارد فعلا در تمرینات شرکت کند.

واکنش وریا غفوری به اخراجش از استقلال

دقایقی قبل هم کانال باشگاه استقلال خاطرنشان کرد که وریا غفوری به علت تخلف انضباطی در تمرین امروز در اختیار باشگاه قرار گرفته و مجوز شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.

کاپیتان استقلال درباره این موضوع می گوید: از انتشار این خبر متعجب شدم و سرمربی این تیم بدون آنکه با من صحبت کند و از من بپرسد که چه اتفاقی افتاده، مرا در اختیار باشگاه قرار داده است.

وریا با این مقدمه سراغ تعریف ماجرا می رود: چند وقتی بود که انگشت پایم درد می کرد و وقتی در تمرین امروز به پایم ضربه خورد، یک لحظه عصبانی شدم و کاورم را گوشه ای انداختم و چون از درد عصبی بودم به بطری آب معدنی هم لگد زدم. من اصلا بی نظمی نکردم و این اتفاق هیچ ارتباطی به مسائل فنی و تاکتیکی ندارد.

وریا که از اتفاقات تمرین امروز متعجب شده، صحبتهایش را اینگونه ادامه می دهد: موفقیت استقلال برای من از همه چیز مهمتر است اما انگار عده ای هول بودند که هر چه زودتر مرا در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بدهند و هنوز تمرین تمام نشده بود که خبر ناراحتی سرمربی تیم از من منتشر شد. الان در خصوص یکسری موارد صحبت نمی کنم اما اگر لازم باشد، حرفهایی برای گفتن دارم.

منبع: فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1345

به "واکنش وریا غفوری به اخراجش از استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وریا غفوری به اخراجش از استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید