میلیچ و دیاباته در استقلال می مانند، تضمین لازم را گرفته ایم

به گزارش میهن دی ال، مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه قرارداد همکاری این باشگاه با کارگزار تامین اسپانسر به امضا رسیده است گفت: با شرایطی که بررسی شده است اتفاقات خوبی برای باشگاه رقم خواهد خورد.

میلیچ و دیاباته در استقلال می مانند، تضمین لازم را گرفته ایم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احمد سعادتمند عصر امروز چهارشنبه با اعلام این خبر در مورد توافق نهایی با کارگزار باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال نیازمند قراردادهایی است که بتواند منافع باشگاه را تامین کند. در مذاکرات متعددی که داشتیم با چند شرکت مختلف، از بین این شرکت ها، شرکتی را انتخاب کردیم که هم اهلیت و توانمندی مالی و صداقت داشته باشد و برای یکسال به توافق رسیدیم.

وی ادامه داد: سه چهار جلسه با معاون حقوقی وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش داشتیم و جلسات متعددی را برگزار کردیم و بند به بند این قرارداد مورد کار کارشناسی قرار گرفته و بررسی نهایی به تایید این عزیزان رسید و اصلاحیه ای را هم تنظیم کردیم و امروز هم قرارداد را امضا کردیم.

سعادتمند اضافه کرد: کارگزاری که این مسئولیت را پیدا کرده است می تواند به باشگاه کمک کند و ما به سمتی خواهیم رفت که هر کسی در باشگاه سر جای خودش کارش را انجام دهد. این نوید را می دهم که اتفاقات خوبی در پیش خواهد بود.

وی در مورد قرارداد بازیکنان خارجی استقلال نیز گفت: ما آمدیم که هواداران را از نگرانی خارج کنیم. این دو بازیکن ما مدت زیادی بود که حقوق شان را دریافت نکرده بودند. بیش از پنج ماه بود که دریافتی نداشتند و ما توانستیم این اتفاق را رقم بزنیم. طلب میلیچ اندک است و قسمت اعظم آن را پرداخت کرده ایم. دیاباته هم قسمتی را دریافت کرده و تا روز جمعه می توانیم با دیاباته تسویه کنیم. این دو بازیکنان استقلال هستند و قطعاً در استقلال خواهند ماند.

سعادتمند در مورد قرارداد بودوروف هم گفت: فکر می کنم قرارداد این بازیکن فسخ شود. البته در مورد مسائل فنی سرمربی تیم نظر بدهد.

سعادتمند اضافه کرد: بعد از یک سال حقوق و مزایای اعضای تیم فوتبال امید را پرداخت کردیم. نزدیک به یک سال دریافتی نداشتند. خوشبختانه تلاش کردیم تا این اتفاق رقم بخورد تا آنها به حق خودشان برسد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران اضافه کرد: خوشبختانه مسئله ای بابت پشتیبانی تیم نداریم. امروز هم با توجه به عقد قراردادی که با اسپانسر داشتیم فردا بطور رسمی از اسم آنها رونمایی می کنیم.

وی درباره کف قرارداد مالی با اسپانسر شرح داد: آنچه به واقعیت نزدیک است را باید اعلام و اجرایی کنیم. در قراردادهای خودمان نیاز به فعالیت های رسمی داریم. تنها شرکتی که تضامین بانکی در قراردادش گنجانده شده است همین اسپانسر بوده است.

وی اضافه کرد: هواداران استقلال بدانند بخشی از پرداختی های اخیر خودمان را همین شرکت با دادن پیش پرداخت بدون امضای نهایی قرارداد رسمی، انجام داده است. البته بخشی از آن نیز خودمان و همکارانم داده اند.

سعادتمند اضافه کرد: پیشکسوتان استقلال هم شنبه پول می گیرند.

مدیرعامل آبی پوشان درباره انتشار برخی اسناد محرمانه باشگاه گفت: کار قشنگی نیست. به یکی دو خبرگزاری نامه زدیم و اعلام کردیم که پیگیر رفع و رجوع این موضوع هستیم.

وی درباره موضع باشگاه استقلال تهران برای ادامه بازی های لیگ برتر گفت: به شخصه دوست دارم همه چیز به روال عادی بازشود. در حال حاضر جان یک نفر هم با برگزاری بازی ها در خطر است. در درجه اول سلامتی مردم و سپس تابع تصمیمات ستاد کرونا و سپس AFC فیفا هستیم.

سعادتمند در پایان گفت: لطفاً خبرنگاران جنبه های مثبت را هم سوال بپرسند. مثلاً ببینید تیم امید استقلال پیروز شده است. می خواهم نگاه ویژه به پایه ها داشته باشید. استقلال می تواند سالانه 100 بازیکن پرورش دهد. تنها خواستار طلب دیاباته نباشید. خیلی از امیدها می توانند جا پای بازیکنان اینچنینی بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 333

به "میلیچ و دیاباته در استقلال می مانند، تضمین لازم را گرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلیچ و دیاباته در استقلال می مانند، تضمین لازم را گرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید