هند خواهان حذف برچسب از توئیتهای سیاستمدارانش شد

به گزارش میهن دی ال، دولت هند از توئیتر خواسته برچسب محتوای دستکاری شده را از توئیت های برخی سیاستمداران اش پاک کند.

هند خواهان حذف برچسب از توئیتهای سیاستمدارانش شد

دولت هند به دلیل افزودن برچسب محتوای دستکاری شده به توییت برخی از سیاستمداران این کشور درباه شیوه کنترل کووید 19 در این کشور از توئیتر انتقاد کرده است.

درهمین راستا دولت این کشور از توئیتر خواسته تا برای نشان دادن عدالت و برابری برچسب های مذکور را حذف کند، زیرا استفاده از آنها روی تصویر پلتفرم به عنوان یک شبکه اجتماعی بی طرف و بدون تبعیض تأثیر می گذارد.

پس از آنکه توئیتر برچسب محتوای دستکاری شده را به پیام های سامبیت پارتا (یکی از اعضای حزبBJP هند) افزود، دولت این کشور به شبکه اجتماعی هشدار داد.

پارتا در توییتی اشاره کرده حزب کنگره ملی هند از ابزارهایی برای خدشه دار کردن تلاش های دولت جهت مقابله با همه گیری کووید 19 در این کشور استفاده می کند. البته این پیام هم اکنون از شبکه اجتماعی حذف شده و مشخص نیست توئیتر یا خود کاربر آن را پاک کرده اند.

BJP، حزب کنگره ملی هند را متهم می کند ابزارهایی برای ضربه به نخست وزیر این کشور (نارندا مودی) ابداع کرده است. هرچند این حزب ادعا می کند ابزارهایی که BJP به آنها اشاره می کند در حقیقت نسخه ای جعلی از یادداشت تحقیقاتی در پروژه ای غیرمرتبط است.

در این میان توئیتر از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است. این شبکه اجتماعی سیاست برچسب محتوای دستکاری شده را در فوریه گذشته اظهار داشت. این برچسب مربوط به محتوایی است که به طور قابل توجه و فریبکارانه تغییر کرده اند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 975

به "هند خواهان حذف برچسب از توئیتهای سیاستمدارانش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند خواهان حذف برچسب از توئیتهای سیاستمدارانش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید