حساب توئیتری نخست وزیر هند هک شد

به گزارش میهن دی ال، توییتر از هک شدن یکی از پروفایل های رسمی نارندرا مودی نخست وزیر هندوستان اطلاع داد. هکرها پس از در دست دریافت کنترل اکانت از دنبال کنندگان درخواست پول دیجیتال نموده اند.

حساب توئیتری نخست وزیر هند هک شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید.

حساب رسمی نخست وزیر هندوستان با نام کاربری narendramodi-in به مدت تقریباً نیم ساعت چندین توییت حاوی درخواست یاری اقتصادی در قالب بیت کوین برای بیش از 2.5 میلیون دنبال کننده ارسال کرد که پس از مدت کوتاهی حذف شدند.

پروفایل یاد شده یکی از چند حساب تأیید شده مربوط به نخست وزیر هندوستان بوده و در بخش Bio آن آدرس وب سایت شخصی مودی ثبت شده است. توییتر در تبادل نظر با خبرگزاری CNN گفت که از این حادثه مطلع بوده و اقدامات لازم برای مسدود کردن اکانت را انجام داده است.

این اتفاق بیش از یک ماه پس از هک گسترده پروفایل افراد مشهور در توییتر رخ می دهد که در جریان آن اکانت افرادی همچون باراک اوباما، جو بایدن و ایلان ماسک هک شد. توییتر پس از این حمله گفت که با فریب کارکنان این شرکت به ابزارهای محرمانه توییتر دسترسی پیدا نموده و از کاربران درخواست واریز پول مجازی کردند.

توییتر می گوید هویت عاملان هک پروفایل نخست وزیر هندوستان در حال حاضر نامعلوم بوده و نشانه یا سندی مبنی بر ارتباط این حمله با حمله اواخر ماه تیر به دست نیامده است.،دیجیاتو

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 449

به "حساب توئیتری نخست وزیر هند هک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حساب توئیتری نخست وزیر هند هک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید