نماد سپیدار چهارشنبه عرضه می گردد

به گزارش میهن دی ال، عرضه اولیه سپیدار قرار است روز چهارشنبه 17 دی 99 انجام گردد و با این عرضه اولیه، تعداد نماد های عرضه اولیه شده در امسال به 25 نماد خواهد رسید.

نماد سپیدار چهارشنبه عرضه می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تابناک ، آخرین عرضه اولیه نیمه نخست امسال وسپهر بود که در 30 شهریورماه امسال انجام شد. بعد از عرضه اولیه این نماد و به دلیل شرایط بازار یک وقفه دو ماه و نیمه تقریبا در عرضه اولیه ها افتاد و در آذرماه 99 طلسم عدم عرضه اولیه در پاییز با عرضه اولیه چخزر شکسته شد. بعد از آن نیز دو نماد وکبهمن و بوعلی نیز عرضه اولیه های پاییز امسال لقب گرفتند اما اپال که قرار بود چهارمین عرضه اولیه پاییز باشد، بنا به دلایلی لغو شد.

بعد از گذشته دو هفته از زمستان حالا شاهد اولین عرضه اولیه در زمستان 99 خواهیم بود و سهام شرکت سپیدار سیستم آسیا با نماد سپیدار برای اولین بار در فرابورس در روز چهارشنبه 17 دی 99 عرضه شود.

در اطلاعیه عرضه اولیه سپیدار آمده است:

30 میلیون از سهام سپیدار معادل 15 درصد از کل سهام شرکت عرضه خواهد شد. تعداد سهام قابل عرضه به عموم 26 میلیون سهم عنوان شده است و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی 15 سهم اعلام شده است. تاریخ ثبت سفارش روز چهارشنبه 17 دی ماه 1399 و زمان آن مطابق اعلام ناظر خواهد بود. دامنه قیمت در ثبت سفارش 2800 تا 3980 تومان می باشد؛ بنابراین حداکثر نقدینگی مورد احتیاج برای شرکت در عرضه اولیه سپیدار 59 هزار و 700 تومان می باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 729

به "نماد سپیدار چهارشنبه عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماد سپیدار چهارشنبه عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید