نقاط ضعف و قوت پیکان را می دانیم، مجیدی برای آسیا برنامه دارد

به گزارش میهن دی ال، به گزارش خبرنگاران، فرشاد ماجدی مربی تیم استقلال در نشست خبری مربوط به ملاقات این تیم مقابل پیکان بعد از تبریک سال نو گفت: تمرینات مان را از دوم فروردین 1400 آغاز کردیم و به دلیل درگیری چند بازیکن با کرونا غایبینی در تمرین داشتیم که با استفاده از بازیکنان رده های پایه خلاء این بازیکنان را در تمرین پر کردیم تا برای بازی فردا آماده شویم.

نقاط ضعف و قوت پیکان را می دانیم، مجیدی برای آسیا برنامه دارد

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیشتر بازیکنان و مربیان ما سلامتی خود را به دست آوردند و به جز بابک مرادی و بهزاد غلامپور، در بازی مقابل پیکان سایرین حضور دارند.

مربی تیم استقلال در مورد لغو ملاقات این تیم مقابل صنعت نفت و وقفه نسبتاً طولانی تا اولین ملاقات این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: برنامه هایی داریم تا در این مدت تیم را در شرایط مناسب نگه داریم و همچنین فرهاد مجیدی تمهیداتی اندیشیده تا بتوانیم در ساعاتی که عربستانی ها برنامه ریزی نموده اند با شرایط مناسب بدنی به میدان رفته و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

ماجدی در ادامه بیان داشت: شناخت خوبی از مهدی تارتار و تیم خوب پیکان داریم و میدانیم آنها دونده هستند و علاوه بر آن پرس و بازی مستقیم را به خوبی در زمین به اجرا می گذارند. لذا ما هم در تمریناتی که داشتیم این موارد را در نظر گرفتیم تا بتوانیم از نقاط ضعف پیکان استفاده کنیم.

دستیار فرهاد مجیدی در انتها ابراز امیدواری کرد تا استقلال در سرانجام این فصل با قهرمانی در هر 3 جامی که در آن حضور دارد، بتواند دل هوادارانش را شاد نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 889

به "نقاط ضعف و قوت پیکان را می دانیم، مجیدی برای آسیا برنامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاط ضعف و قوت پیکان را می دانیم، مجیدی برای آسیا برنامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید