مقاله: دریاچه لوئیس کانادا | دریاچه لوئیز آلبرتا

به گزارش میهن دی ال، تصاویر دریاچه لوئیس معمولا با نماهایی از قصر ییلاقی فیرمونت همراه است؛ قصرهتلی که انگار از قصه های پریان بیرون آورده شده است. با این وجود این هتل تنها گزینه مسافران تور کانادا برای اقامت در اطراف دریاچه نیست. کمتر از 5 کیلومتر به سمت پایین تپه، یک دهکده کوچک با تعدادی فروشگاه و هتل قرار گرفته است. یک مسیر بی نظیر از محل دهکده تا دریاچه لوئیز وجود دارد که از میان جنگل های بسیار زیبا پیچ و تاب می خورد و شما را به دریاچه می رساند. با داشتن 1540 متر ارتفاع از سطح دریا، دهکده دریاچه لوئیس مرتفع ترین شهر کانادا است. از تنفس این همه هوای فوق العاده تازه لذت ببرید و در هنگام فعالیت بدنی تعجب نکنید اگر سریع تر از حالت عادی از نفس افتادید.

مقاله: دریاچه لوئیس کانادا | دریاچه لوئیز آلبرتا

وقتی حرف از رنگ باورنکردنی و خیره کننده دریاچه لوئیس باشد، مردم محلی ممکن است داستان پیشخدمت هتل را برای شما تعریف کنند. گفته می شود این پیشخدمت وقتی به دفعات فراوان با سوال سخت گردشگران در مورد رنگ دریاچه مواجه شد، به تعدادی از این مشتریان ناآگاه گفت که هر بهار دریاچه تخلیه شده و رنگ می شود و آنها را تشویق کرد تا هفته بعد برگردند و این فرایند خارق العاده را ببینند. می گویند مشتری ها همانطور که او گفته بود برگشتند و به همین خاطر پیشخدمت از کارش اخراج شد. در واقعیت رنگ دریاچه لوئیس به خاطر گرد سنگ هایی است که در یخچال طبیعی وجود دارند و بعد از آب شدن به دریاچه می رسند.

گوزن شمالی، خرس و گربه وحشی تنها چند گونه از حیوان هایی هستند که منطقه اطراف دریاچه لوئیس را خانه خود می دانند. در مسیر 60 کیلومتری بین دریاچه لوئیز و شهر بنف، مسافران تور کانادا این شانس را دارند که بسیاری از این موجودات را ببینند. البته برای حفاظت از موجودات در مقابل اتومبیل ها علاوه بر نصب کیلومترها حصار، چندین پل هوایی و مسیر زیرزمینی برای عبور حیوانات از عرض اتوبان ساخته شده اند. زمان برد تا این ساکنین بی زبان به این مسیرها عادت کنند، اما در آخر تعداد تصادم ها در عرض 10 سال 80 درصد کاهش یافت. اگر برای یک آبتنی در دریاچه لوئیز برنامه ریزی می کنید، بهتر است در برنامه خود تجدید نظر کنید. به لطف یخچال های قطبی، آب این دریاچه در تمام طول سال در محدوده انجماد قرار دارد. مردم محلی برای آب تنی به سراغ دریاچه هربرت می روند که به فاصله یک سواری 10 دقیقه ای از دریاچه لوئیس قرار دارد.

منبع مقاله: دریاچه لوئیس کانادا | دریاچه لوئیز آلبرتا

انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1131

به "مقاله: دریاچه لوئیس کانادا | دریاچه لوئیز آلبرتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دریاچه لوئیس کانادا | دریاچه لوئیز آلبرتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید