مقاله: بهترین باغ گل های تهران کدامند؟

به گزارش میهن دی ال، این فقط ساکنان شرق تهران نیستند که می توانند از زیبایی های بازار گل فکوری لذت ببرند؛ بلکه آنهایی که حوالی غرب هم زندگی می نمایند، می توانند یک صبح روز تعطیل راهی باغ گل شهید فکوری بشوند.

مقاله: بهترین باغ گل های تهران کدامند؟

اینطور گفته می گردد که وسط هفته، قیمت گل و گلدان های این باغ، کمی کمتر از آخر هفته است. در این بازار علاوه بر گل، گیاه، گلدان های آپارتمانی و … لوازم سفره عقد هم فروخته می گردد. برخی از مغازه های این بازار عمده فروش هستند، ولی بیشترشان تک فروشی هم دارند.

این بازار گل که در راستا بهشت زهرای تهران واقع شده است، به خصوص پنجشنبه و آدینه ها غلغله می گردد، اگرچه همه مشتریان این بازار را صاحبان عزا تشکیل نمی دهند و خیلی ها هم برای خرید گلدان، گل های آپارتمانی و گل به این منطقه می آیند. ساعت کاری بازار گل بهشت زهرا معمولا از بقیه بازارهای گل بیشتر است و وقت بیشتری برای گشتن در آن هست. بیشتر گل فروش های سر چهارراه ها، گل های خود را از این بازار تامین می نمایند.

اگر ساکن شرق تهران هستیم، بهتر است وقت مان را با رفتن به باغ های دیگر تلف نکنیم و یک راست به اینجا بیاییم. این بازار که یکی از عظیمترین باغ گل های تهران است، در عید کارش را از حدود ساعت 5 صبح آغاز می نماید و درهایش هم در ساعت 12 شب بسته می گردد. اما در روزهای معمول غرفه ها ساعت 11:30 صبح کارشان را تعطیل می نمایند و می فرایند؛ مگر در روزهای تعطیل که تا ساعت 14:30 تا 15 بازند.

منبع مقاله: بهترین باغ گل های تهران کدامند؟

انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1205

به "مقاله: بهترین باغ گل های تهران کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین باغ گل های تهران کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید