معترضان خشمگین در ونکوور واشنگتن پرچم آمریکا را آتش زدند

به گزارش میهن دی ال، در جریان اعتراضات به قتل یک سیاهپوست آمریکایی در شهر ونکوور ایالت واشنگتن، معترضانپرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

معترضان خشمگین در ونکوور واشنگتن پرچم آمریکا را آتش زدند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، در جریان اعتراضات به قتل یک سیاهپوست آمریکایی در شهر ونکوور ایالت واشنگتن، معترضان پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری راشا تودی، این ناآرامی ها آدینه شب (به وقتل محلی) بعد از شب بیداری معترضان برای گرامیداشت یاد این سیاهپوست آمریکایی به وقوع پیوست.

در جریان این اعتراضات، معترضان که گفته می گردد گروه موسوم به آنتیفا هستند به اتومبیل های در حال حرکت حمله کردند، پرچم آمریکا را به آتش کشیدند و شیشه بعضی مغازه ها را نیز شکستند.

راشا تودی نوشته در این اعتراضات که بخشی از شهر ونکوور را به یک منطقه جنگی تبدیل نموده بود، معترضان مانع از رفت و آمد اتومبیل ها شده و به ساختمان های اطراف نیز آسیب رساندند و بر روی بعضی ساختمان ها، طرح هایی علیه پلیس آمریکا ترسیم کردند.

بعضی از ویدئو های منتشر شده نشان می دهد که معترضان به اتومبیل های در حال حرکت حمله می نمایند. در یک ویدئو نیز صدای شلیک به گوش می رسد، اما معین نیست که چه کسی در این تیر اندازی دخالت داشته است.

پلیش شهر ونکوور نیز برای آرام کردن این اعتراضات، خیابان ها را مسدود کرد و به معترضان دستور داد خیابان ها را تخلیه نمایند.

بر اساس گزارش های محلی، نیرو های فدرال نیز برای متفرق کردن معترضان وارد کار شدند.

چند روز گذشته، پلیس شهر ونکوور به یک جوان سیاهپوست 21 ساله به نام کوین پیترسون که ادعا شده مسلح بوده، شلیک کرد و او را از پای درآورد.

مقامات در حال آنالیز شرایطی هستند که به قتل این سیاهپوست منجر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 536

به "معترضان خشمگین در ونکوور واشنگتن پرچم آمریکا را آتش زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معترضان خشمگین در ونکوور واشنگتن پرچم آمریکا را آتش زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید