مصدومیت نگران کننده ایموبیله برای مانچینی و ساری

به گزارش میهن دی ال، سران تیم فوتبال لاتزیو و تیم ملی ایتالیا ایتالیا پس از این که چیرو ایموبیله در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا مقابل میلان به دلیل مصدومیت مچ پا دچار مشکل شد، نگران هستند.

مصدومیت نگران کننده ایموبیله برای مانچینی و ساری

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، مچ پای چیرو ایموبیله، مهاجم تیم ملی ایتالیا و لاتزیو در دیدار برابر میلان آسیب دید که باعث نگرانی شده است. مصدومیت در ابتدا بسیار جدی به نظر می رسید، زیرا او باید از طریق دو نفر از کادر پزشکی لاتزیو به بیرون از زمین منتقل می شد و به سختی می توانست پای راست خود را روی زمین بگذارد. ایموبیله پس از درمان دوباره به میدان آمد، اما تنها چند دقیقه بعد درخواست تعویض داد.

این منظره نگران کننده ای هم برای مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو و هم برای روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا بود که برای تماشای بازی در سکوهای سن سیرو حضور داشت.

ایتالیا در مرحله پلی آف جام جهانی در ماه آینده برابر مقدونیه شمالی و پس از آن پرتغال یا ترکیه قرار می گیرد و ایموبیله اولین گزینه برای شروع بازی به عنوان مهاجم ایتالیا خواهد بود.

ساری پس از قرض دادن ودات موریقی به رئال مایورکا در پنجره جابجایی ژانویه، عملاً هیچ مهاجم مرکزی دیگری برای جایگزینی ایموبیله ندارد.

تیم فوتبال میلان با تحمیل شکستی سنگین به لاتزیو به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا راه یافت. شاگردان پیولی پیروز شدند با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست دهند و راهی نیمه نهایی شوند. در این بازی رافائل لیائو در دقیقه 24، اولیویه ژیرو دو بار در دقایق 41 و 1+45 و فرانک کسیه در دقیقه 79 برای میلان گلزنی کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1342

به "مصدومیت نگران کننده ایموبیله برای مانچینی و ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت نگران کننده ایموبیله برای مانچینی و ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید