مرسولات خرید اینترنتی در استانهای اصفهان و کردستان افزایش یافت

به گزارش میهن دی ال، کاهش مراجعات حضوری مردم به فروشگاهها در دوره شیوع کرونا، افزایش مرسولات خرید اینترنتی استانهای اصفهان و کردستان را در پی داشته است.

مرسولات خرید اینترنتی در استانهای اصفهان و کردستان افزایش یافت

به گزارش ، با توجه به شیوع کرونا و تغییر در سبک زندگی مردم در این دوران، حمید باقری مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به عدم توقف فعالیت پست در ایام شیوع ویروس کرونا گفت: کاهش فعالیت بسیاری از مشاغل خصوصاً مشاغل تولیدی، خدماتی و فرهنگی موجب افزایش ترافیک خدمات پستی به ویژه خرید اینترنتی شده است.

وی اضافه کرد: بررسی آمار عملکرد ترافیک مرسولات پستی استان در اسفند ماه سال 98 و دو ماهه نخست سال 99 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیانگر آن است که آمار ترافیک مرسوله های پستی خرید اینترنتی در اصفهان نسبت به سال پیش 160 درصد افزایش پیدا کرده است.

باقری در خصوص ضدعفونی و گندزدایی مرسولات و تجهیزات پستی اضافه کرد: ضدعفونی و گندزدایی دقیق محل نگهداری بسته ها، ماشین های حمل مرسوله و تجهیزات پستی در تمام مراکز پستی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا همچنان انجام می شود و تمامی بسته های وارده از خارج کشور، تمامی کیسه ها و بسته های پستی داخل نیز قبل از توزیع ضدعفونی می شوند.

شهاب وحیدیان مدیرکل پست کردستان نیز در همین خصوص گفت: میزان تجارت الکترونیک مرسوله های پستی وارده و صادره اردیبهشت امسال استان نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب 492 درصد و 140 درصد رشد داشت.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا، شیفت های کاری پرسنل پست استان کردستان 2 برابر شده تاکید کرد: با وجود فشار کاری و فعال بودن تمام کارکنان در طول هفته، باجه های پستی این استان روز های جمعه هم به مردم خدمات می دهند.

وحیدیان خواستار افزایش همکاری و مدارای مردم با پست شد و اضافه کرد: برای اینکه مرسوله های پستی عاری از هرگونه ویروس و میکروب به دست مردم برسد، کار توزیع بسته ها چند ساعتی با تاخیر انجام می شود.

لازم به یادآوری است بر اساس اعلام محمد اخلاقی مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست، استفاده از سرویس خرید اینترنتی در اغلب استان های کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد چشمگیری بوده است.

وی پیش از این از آمادگی شرکت ملی پست به عنوان شرکتی که به صورت حضوری با مردم در تماس است، برای پشتیبانی از تمایل مردم به خرید های اینترنتی خبر داده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 424

به "مرسولات خرید اینترنتی در استانهای اصفهان و کردستان افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسولات خرید اینترنتی در استانهای اصفهان و کردستان افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید