مرتب کردن اتاق در یک چشم به هم زدن با هوش مصنوعی

به گزارش میهن دی ال، ایسنا نوشت: گاهی اوقات زمانی که از خانه در حال دورکاری هستید، زمان برای تمیز کردن فضای اتاق پیش از برگزاری جلسات کاری آنلاین ندارید و اکنون کارمندان مایکروسافت بیشترین و برترین کوشش خود را می نمایند تا آبروی شما از نظر تمیزی محیط حفظ گردد.

مرتب کردن اتاق در یک چشم به هم زدن با هوش مصنوعی

این شرکت فناوری از یک قابلیت نو موسوم به اتاقت را تزئین کن (decorate your room) برای گروه های مایکروسافت در کنفرانس ایگنایت 2023 این هفته رونمایی نموده است که سال آینده عرضه می گردد.

این قابلیت از هوش مصنوعی برای فراوری نوترین جلوه های فراوریی پس زمینه(latest generative background effects) استفاده می نماید و به کاربر این امکان را می دهد تا فضای واقعی اتاق را دکور نموده و بهبود بخشد. برای مثال بهم ریختگی ها را مرتب کند یا روی دیوارها گیاه نصب کند.

  • علت قطعی اینترنت اعلام شد/ عذرخواهی ارتباطات زیرساخت

  • برخورد موشک چین به ماه / جای برخورد را ببینید/ عکس

این قابلیت را حتی می توان به گونه ای توسعه داد که مناسبتی باشد یا به پس زمینه نورهای رنگی اضافه گردد تا پر زرق و برق تر گردد. یا حتی می توان به پس زمینه درخت کریسمس افزود. مایکروسافت از بعضی از امکانات آن در یک فیلم تبلیغاتی رونمایی نموده است.

این ابزار تنها یکی از بسیار قابلیت های نو پریمیوم و کمکی مایکروسافت 365 است که شامل ایزوله کردن صدا و تشخیص بهبودیافته صدای گوینده می گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آبان 1402 بروزرسانی: 27 آبان 1402 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1603

به "مرتب کردن اتاق در یک چشم به هم زدن با هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتب کردن اتاق در یک چشم به هم زدن با هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید