ماجرای قطعی آب در بعضی منطقه ها تهران

به گزارش میهن دی ال، خبرگزاری فارس نوشت: بعضی مخاطبان از نقاط مختلف در غرب شهر تهران از افت فشار و قطعی پراکنده آب شرب از روز آدینه 19 خرداد تا کنون خبر دادند.

ماجرای قطعی آب در بعضی منطقه ها تهران

این مخاطبان از منطقه مرزداران در غرب تهران و شهرآرا و پاتریس در ستارخان، پونک، محدوده دانشگاه شهید بهشتی، شهرآرا در خشنود و دیگر محله های غربی تهران بودند.

یکی از مخاطبان ساکن ستارخان به گفت: از عصر روز آدینه آب منزل ما قطع شده و از اداره آبفا هم پیگیری داشتم ولی به نتیجه مشخصی نرسیدم.

قطعی آب در طبقات بالای آپارتمان های فاقد پمپ بیشتر گزارش شده است. در بعضی منطقه ها اداره آبفای منطقه برای کم کردن مشکل مردم اقدام به توزیع آب با تانکر کرد.

بر اساس گزارش های رسیده به فارس، سیلاب آدینه 19 خرداد قسمتی از جاده چالوس را تخریب و بعضی تونل های این مسیر را پر از گل و لای کرد و بروز بعضی مسائل فنی در انتقال آب از سد کرج بر اثر این سیلاب ها به تصفیه خانه های شهر تهران علت قطعی آب در غرب تهران بوده است.

پیگیری ها نشان می دهد با کوشش شبانه روزی تیم های عملیاتی تا صبح دوشنبه مشکل رفع می گردد.

با توجه به افت ایجاد شده در مخازن به علت مصارف بالای مردم و بعلاوه کاهش ورودی ها، همزمان با حل مسئله زمینه افزایش تراز مخازن مهیا شده و شبکه آب با گذشت زمان به صورت کامل پایدار خواهد شد.

صرفه جویی در مصرف آب با توجه به شرایط یاد شده میتواند در پایدار شدن هرچه سریع تر شبکه آبرسانی موثر باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1561

به "ماجرای قطعی آب در بعضی منطقه ها تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای قطعی آب در بعضی منطقه ها تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید