تور ارزان اروپا: لیگ ملت های اروپا، ایتالیا با شکست بلژیک سوم شد

به گزارش میهن دی ال، شاگردان روبرتو مانچینی در ملاقات رده بندی مسابقات لیگ ملت های اروپا بر بلژیک غلبه و اسم سومی را از آن خود کردند.

تور ارزان اروپا: لیگ ملت های اروپا، ایتالیا با شکست بلژیک سوم شد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال ایتالیا و بلژیک از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) در ملاقات رده بندی دومین دوره مسابقات لیگ ملت های اروپا به مصاف هم رفتند. این بازی که در استادیوم آلیانتس شهر تورین برگزار گردید، در نهایت به رجحان 2 بر یک قهرمان یورو 2020 انجامید.

نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت، اما ایتالیا نیمه دوم را پرقدرت شروع کرد و در دقیقه 46 به وسیله نیکولو بارلا به گل اول بازی رسید و در ادامه دومنیکو براردی در دقیقه 65 اختلاف را به دو گل رساند.

شاگردان روبرتو مارتینس هم با کوشش خود در دقیقه 86 یکی از گل های خورده را به وسیله چارلز دی کتلاره جبران کردند، اما این برای بازگشت به بازی کافی نبود. بلژیک در این بازی دو بار هم تیر دروازه جان لوئیجی دوناروما را به لرزه در آورد.

به این ترتیب شاگردان روبرتو مانچینی پیروز شدند با شکست بلژیک به اسم سومی دومین دوره مسابقات لیگ ملت های اروپا برسند.

تیم های ملی اسپانیا و فرانسه هم در ملاقات فینال این رقابت ها از ساعت 22:15 امشب در استادیوم سن سیرو به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1138

به "تور ارزان اروپا: لیگ ملت های اروپا، ایتالیا با شکست بلژیک سوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: لیگ ملت های اروپا، ایتالیا با شکست بلژیک سوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید