لوایح جدید کار جودو ایران را سخت کرد، پرونده تعلیق فراتر از ورزش

به گزارش میهن دی ال، آرش میراسماعیلی در مصاحبه با خبرنگاران به ارسال لوایح جدید در پفراینده تعلیق جودو ایران از سوی دادگاه بین المللی ورزش اشاره نمود و گفت: بعد از آنکه هر دو طرف پفراینده به دلیل شرایط خاص جهان در پی شیوع بیماری کرونا، درخواست تعویق جلسه دادگاه را داشتند، CAS با آن موافقت کرد و تا به امروز تاریخ جدیدی معین نشده است و با ادامه فرایند فعلی فکر نمی کنم حداقل تا دو ماه آینده این جلسه برگزار گردد.

لوایح جدید کار جودو ایران را سخت کرد، پرونده تعلیق فراتر از ورزش

وی در مورد لوایح ارسالی از سوی دادگاه حکمیت ورزش گفت: روز یکشنبه لوایح و مستندات پفراینده ارسال شد که کار را برای ما سخت تر نموده است. ما متوجه شدیم بعضی کشورهای دیگر نیز به همین دلیل مشکلاتی را داشته اند که تونس همچنان با آن درگیر است و امارات پس از توافق با IJF مجوز حضور در برنامه ها را گرفته است. ولی شرایط ما متفاوت است و نمی توانیم بدون سند و مدرک وارد جلسه شویم.

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: متأسفانه سمت و سوی این پفراینده از ورزش خارج و به مسائلی در لوایح جدید اشاره شده که به هیچ عنوان ارتباطی به موضوع فوق ندارد. وکلای این نهاد بین المللی به مواردی اشاره نموده اند که خود دخالت در امور یک کشور محسوب می گردد. اشاره به بعضی مسائل اجتماعی در یک پفراینده ورزشی جای تعجب دارد و خود به صراحت دخالت است و برای ما قابل قبول نخواهد بود.

میراسماعیلی با اشاره به شرایط خاص این پفراینده گفت: پفراینده تعلیق جودو اکنون فراتر از ورزش است. فرایند پفراینده را به اطلاع آقای صالحی امیر و دکتر علی نژاد رسانده ام و قرار شده است که به زودی در جلسه ای مشترک موضوع فوق را آنالیز نموده و تصمیمات لازم اتخاذ گردد. هیأت خوبی برای دفاع از حقانیت جودو ایران شکل گرفته و کارهای خوبی در این رابطه انجام شده و لوایح خوبی آماده شده ولی واقعاً کار سخت است. طرف مقابل حتی از سه ایرانی به عنوان شاهد در پفراینده استفاده نموده است.

وی ادامه داد: جدای از فرایند قانونی جلسه، در حال رایزنی با مسئولان فدراسیون دنیای هستیم. بعد از رایزنی هایی که مدتی قبل در لوزان سوئیس توسط آقایان سلطانی فر و صالحی فر انجام شد، ما نیز به همین دلیل کارهایی انجام داده ایم که امیدواریم با فرایند مثبت دنبال شده و به نتیجه برسد.

رئیس فدراسیون جودو در انتها به جلسه با سرمربیان تیم های ملی هم اشاره نمود و گفت: با توجه به شرایط پیش آمده برای دنیا و احتمال ادامه این فرایند تا دو ماه آینده، از مربیان خواستیم برنامه های خود را ارائه دهند و ان شاالله اگر ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اجازه داد، با آغاز اردوها بتوانیم این چند ماه بی تمرینی را جبران کنیم. در این مدت هم مربیان با جودوکاران به وسیله فضای مجازی تمرینات خانگی جودوکاران را رصد می کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 300

به "لوایح جدید کار جودو ایران را سخت کرد، پرونده تعلیق فراتر از ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوایح جدید کار جودو ایران را سخت کرد، پرونده تعلیق فراتر از ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید