لحظه وحشتناک حمله تمساح به شناگر

به گزارش میهن دی ال، حمله تمساح به شناگر صحنه ای وحشتناک را در رودخانه رقم زد.

لحظه وحشتناک حمله تمساح به شناگر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه حمله تمساح به یک شناگر در یکی از رودخانه های برزیل را به تصویر می کشد. این شناگر محلی در داخل رودخانه در حال شنا بود که مورد حمله غافلگیرانه یک تمساح بزرگ قرار گرفت. این اتفاق در ساعت 4.40 دقیقه روز شنبه و در منطقه لاگو دا آمور واقع در کامپو گرنده برزیل رخ داد.

محلی که این حادثه رخ داد یکی از معروف ترین نقاط گردشگری برزیل شناخته می شود. با این حال به دلیل وجود تمساح در این رودخانه شنا گردشگران و افراد محلی در آن ممنوع بود. گردشگر جوانی که در این حادثه مورد حمله تمساح قرار گرفت بدون توجه به هشدار ها و علائمی که در اطراف رودخانه نصب شده بود وارد آب شد و به شنا پرداخت.

بیشتر بخوانید

در ویدئویی که از طریق یکی شاهد عینی تهیه شده این مرد جوان را در حال شنا در این رودخانه بزرگ نشان می دهد. لحظاتی بعد وی که سرگرم شنا کردن است یک تمساح در حالی که سر خود را از آب بیرون آورده از پشت سر آرام آرام به او نزدیک می شود. این ویدئو نشان می دهد این شناگر با دیدن تمساح تلاش می کند با شنا خود را به ساحل رودخانه برساند. در این ویدئو تمساح خود را به وی رسانده و با حمله ای سریع سعی می کند این مرد را به زیر آب بکشاند.

خوشبختانه شنای سریع این مرد مانع موفقیت تمساح شده و این حیوان پس از گاز گرفتن شانه وی از ادامه حمله منصرف شد. در انتهای این ویدئو این گردشگر در حالی که وحشت زده به بالای رودخانه رسیده و از این حادثه شوکه شده است دیده می شود.

در ادامه اورژانس پزشکی در محل حاضر و مداوا روی این مرد انجام شد. این ویدئو اولین بار در توئیتر منتشر شد. این ویدئو تا به امروز بیش از 196 هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و برخی از کاربران از اینکه این گردشگر با وجود نصب علائم هشدار اقدام به شنا در این رودخانه خطرناک کرد ابراز تعجب کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1173

به "لحظه وحشتناک حمله تمساح به شناگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه وحشتناک حمله تمساح به شناگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید