قطع گاز 8 مورد از نهادهای دولتی پرمصرف گیلان

به گزارش میهن دی ال، خبرنگاران/گیلان مدیرعامل شرکت گاز گیلان، از انجام بیش از 10 هزار و 700 مورد پایش دمای ادارات، مدارس و نهادهای دولتی گیلان اطلاع داد و گفت: به 535 نهاد پرمصرف اخظار داریم و هشت مورد قطع گاز داشتیم.

قطع گاز 8 مورد از نهادهای دولتی پرمصرف گیلان

حسین اکبر، با اشاره به بخشنامه معاون اول رئیس جمهور درخصوص لزوم کاهش 10 درصدی مصرف گاز نهادهای دولتی و پایش و بازرسی مستمر در این خصوص گفت: این شرکت با هدف پایداری جریان گاز مشترکین خانگی، هم راستا با سایر شرکت های گاز استانی اقدام به اجرای طرح پایش دمای ادارات و نهادهای دولتی نموده است.

وی با اعلام انجام بیش از 10 هزار و 700 مورد پایش دمای نهادهای دولتی گیلان در آذرماه امسال گفت: مهمترین هدف از اجرای این طرح، نهادینه سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در بخش های مختلف جامعه است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، درخصوص نتایج بازرسی های صورت گرفته در آذر ماه توضیح داد: ماحصل بیش از 10 هزار و 700 مورد بازدید و پایش ادارات، نهادها، مدارس و بانک ها، اعلام اخطار به 535 نهاد پرمصرف و ثبت هشت مورد قطع گاز بوده است.

اکبر، درخصوص مدیریت مصرف گاز در سازمان ها و ادارات استان یادآور شد: این نهادها می توانند با استفاده از وسایل گازسوز استاندارد با برچسب انرژی اِی و بی، خاموش نمودن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل، رعایت دمای آسایش در محیط کار(18 تا 21 درجه)، روشن نمودن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از آغاز کار و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از سرانجام وقت اداری و انجام معاینه فنی مستمر موتورخانه ها تا حد زیادی در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

وی ابراز امیدواری کرد تا علاوه بر ادارات و نهادهای دولتی، همه حوزه های مصرف به ویژه مشترکین خانگی با مصرف درست گاز طبیعی، پایداری جریان گاز را تضمین نمایند و گفت: اداراتی که گاز آنان قطع شده باید تعهد دهند تا به حالت اول بازگردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1351

به "قطع گاز 8 مورد از نهادهای دولتی پرمصرف گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع گاز 8 مورد از نهادهای دولتی پرمصرف گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید