فاجعه رسول پناه تازه ترین برگ انتخاب های سیاه وزیر ورزش

به گزارش میهن دی ال، به گزارش خبرنگاران، تک تک واژه هایی که از دهان مدیر محبوب وزیر ورزش خارج می گردد و آن لبخندی که انگار به حال و روز ویران شده ورزش کشور می خندد در نوع خودش مایه خجالت و شرمساری است.

فاجعه رسول پناه تازه ترین برگ انتخاب های سیاه وزیر ورزش

ادبیاتی که تنها نشان می دهد وزیر ورزش حتی در انتخاب دوستان نزدیک خودش هم توجه چندانی به شاخصه های اخلاقی و رفتاری یا آداب اجتماعی نداشته چه رسد به انتصاب مدیرانی که ورزش کشور را به مرز نابودی کشانده اند.

تکلیف فرد هتاک که روشن است چه از جانب اشخاص و افرادی که با ذکر نام به آنها توهین شده و نسبت به شکایت و پیگیری قانونی اقدام خواهند کرد و چه از سوی مدعی العموم حتی مردم شریف خطه قهرمان پرور مازندران که این توهین زشت و ناپسند را تحمل نخواهند کرد. بدون تردید شان جامعه شریف پزشکان و دندانپزشکان نیز اجل است که چنین فردی با اینگونه القاب مورد خطاب قرار گیرد.

با این وجود باید به سراغ عامل این بحران های رفتاری و اخلاقی در ورزش رفت، فردی که با انتخاب های سوال برانگیز خودش نقش اول را در بحران های سال های اخیر ورزش همچنین فوتبال از جمله فدراسیون فوتبال و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال داشته است.

حال و روز باشگاه استقلال و انتخاب های ناکارآمد وزیر ورزش که بر کسی پوشیده نیست، انتخاب های مسعود سلطانی فر برای باشگاه پرسپولیس هم چندان بهتر از رقیب نبود. در ماجرای ویلموتس و خسارت 8 میلیون یورویی هم مستندات نشان می دهد که وزیر ورزش توصیه به مذاکره با بعضی گزینه ها می نماید و در نهایت ویلموتس از بین همان گزینه ها سرمربی تیم ملی می گردد.

سبقه رسول پناه پیش از عضویت در هیات مدیره و مدیرعاملی پرسپولیس هم نشان می دهد که ارتباط شخصی با وزیر تنها دلیل این انتصاب تاسف برانگیز بوده است.

انتخاب فردی که نه تنها با فعالیت و مدیریت در ورزش و فوتبال بیگانه بوده بلکه حتی کمترین آشنایی با آداب اجتماعی و مفهوم احترام به افراد و اقوام ندارد.

هیچ شناخت و تجربه ای در حوزه مدیریت نداشته که اسرار درونی و خصوصی یک باشگاه را مقابل جمعی از طرفداران و یا اهالی به زشت ترین شکل ممکن افشا می نماید و پس از فحاشی و هتاکی حیرت انگیز حتی شجاعت کافی برای استعفا و کناره گیری هم ندارد.

جامعه فوتبال و اهالی ورزش در این ماجرا از سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس عبور نموده اند، حالا این شخص مسعود سلطانی فر و یاران نزدیک و معاونانش هستند که باید در قبال عملکرد و کارنامه سیاه خودشان در ورزش خصوصاً انتخاب سوال برانگیز دوستان و اطرافیانشان جوابگو باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 570

به "فاجعه رسول پناه تازه ترین برگ انتخاب های سیاه وزیر ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاجعه رسول پناه تازه ترین برگ انتخاب های سیاه وزیر ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید