عملیات احداث فاز دوم تعاونی مسکن 04 بیرجند شروع شد

به گزارش میهن دی ال، خبرنگاران: با حضور فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی عملیات نصب سازه فاز دوم احداث 1500 واحد مسکونی مرکز آموزش 04 بیرجند واقع در بلوار شهید ناصری بیرجند با همکاری تعاونی مسکن این مرکز شروع شد.

عملیات احداث فاز دوم تعاونی مسکن 04 بیرجند شروع شد

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی در این مراسم از تعاونی مسکن مرکز آموزش 04 بیرجند به عنوان تعاونی برتر در سطح تعاونی های مسکن نیروهای زمینی یاد و اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ها بر اقتصاد نشاندهنده این است که پویایی اقتصاد نیازمند رهبری دقیق و مغزهای متفکر است.

قوام یوسفی اضافه کرد: مهندسان و فعالان در عرصه عمران و ساخت و ساز فرماندهان مالی در کشور به شمار می فرایند که مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

وی بیان نمود: دوران 8 سال دفاع مقدس با اقتدار پشت سر گذاشته شد و اکنون باید در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه مالی کشور را حفاظت کنیم.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی از فعالان و مسئولان شرکت تعاونی مرکز آموزش 04 بیرجند خواست بدون وقفه با تسریع در ساخت و سازهای این واحدهای مسکونی به موقع به اعضا خدمات رسانی نمایند.

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن مرکز آموزش 04 بیرجند نیز با اشاره به اینکه فاز یک این پروژه با 693 واحد مسکونی تکمیل شده است، گفت: از این تعداد واحد مسکونی 258 واحد به بهره برداری رسیده و بقیه واحدها نیز تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

علی سلطانی فر اضافه کرد: فاز دوم این پروژه که شاهد نصب سازه های آن هستیم شامل 798 واحد مسکونی است که پیش بینی می گردد در مدت دو سال آماده بهره برداری گردد.

وی با اشاره به اینکه این تعداد واحد با آورده شخصی افراد و وام مسکن تکمیل خواهد شد، اضافه کرد: تمام عملیات زیرسازی، جدول کشی، فضای سبز و محوطه سازی با هزینه اعضا اجرا شده است .

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن مرکز آموزش 04 بیرجند اظهار کرد: علاوه بر این هزینه یک میلیارد تومانی خدمات انتقال آب، گاز، برق و فاضلاب که وظیفه دولت است نیز با مشارکت اعضا به دلیل کمبود اعتبارات تامین شده است.

سلطانی فر توضیح داد: تمامی قوانین عالی شهرسازی در این پروژه رعایت شده و پارکینگ نیز به اندازه کافی در نظر گرفته شده است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 213

به "عملیات احداث فاز دوم تعاونی مسکن 04 بیرجند شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات احداث فاز دوم تعاونی مسکن 04 بیرجند شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید