طباطبایی: کاراته یکی از رشته های مورد حمایت کمیته ملی المپیک است

به گزارش میهن دی ال، رئیس فدراسیون کاراته گفت: کاراته یکی از رشته های مورد توجه کمیته ملی المپیک است که حمایت های لازم تا به امروز از آن انجام شده است.

طباطبایی: کاراته یکی از رشته های مورد حمایت کمیته ملی المپیک است

به گزارش خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و هیئت همراهش، امروز (دوشنبه) از فدراسیون کاراته بازدید کردند. سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در این بازدید، گفت: کاراته یکی از رشته های مورد توجه کمیته المپیک است که حمایت های لازم تا به امروز از آن انجام شده است. رویکرد ما در فدراسیون، جوان گرایی است و در مدت حضور در فدراسیون از ظرفیت جوانان استفاده می کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته، ادامه داد: تعداد زنان کاراته کا بیشتر از مردان است. ظرفیت کاراته در کسب سهمیه المپیک بالاست و در بخش مردان کادر فنی قوی و کاربلدی داریم. تا به امروز 2 سهمیه در بخش مردان کسب شده و یک سهمیه دیگر هم می توان کسب کرد.

وی ادامه داد: در بخش زنان، حمیده عباسعلی کسب سهمیه داشته و یکی از امیدهای ما در توکیو محسوب می گردد. اگر لیگ جهانی مراکش برگزار گردد، سهمیه سارا بهمنیار هم قطعی می گردد، البته با برگزار نشدن این مسابقات نیز بهمنیار می تواند در دیگر رویدادها، سهمیه اش را علنی کند.

طباطبایی درباره کمبودهای این رشته، گفت: در بخش تجهیزات بدنسازی و مسائل اقتصادی احتیاج به حمایت داریم. دو رویداد سخت برای کسب سهمیه داریم که در استانبول 20 نفر و مراکش هشت نفر اعزام می شوند که هزینه اعزام زیاد است.

سپس صالحی امیری رئیس کمیته المپیک، گفت: با موافقت اعضای هیئت اجرایی هزینه بلیت این رویداد توسط کمیته المپیک پرداخت می گردد. در بخش تجهیزات هم از فدراسیون حمایت می کنیم.

صالحی امیری، ادامه داد: هزینه یک اردو در سال آینده در مشهد را کمیته المپیک تامین می نماید.

رئیس کمیته ملی المپیک از رئیس فدراسیون به دلیل اینکه حرمت بزرگان این رشته حفظ نموده است، تشکر کرد.

در ادامه، اعضای هیئت اجرایی همچنین از اردوی تیم ملی کاراته هم بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 822

به "طباطبایی: کاراته یکی از رشته های مورد حمایت کمیته ملی المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: کاراته یکی از رشته های مورد حمایت کمیته ملی المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید