ضرغامی از کاخ ناصری شهرستانک بازدید کرد

به گزارش میهن دی ال، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته و خبرهای بدست آمده، ضرغامی از کاخ ناصری شهرستانک بازدید کرد.

ضرغامی از کاخ ناصری شهرستانک بازدید کرد

رحیم خاکی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: هدف وزیر میراث فرهنگی از بازدید سرزده از کاخ ناصری آنالیز میدانی نیازهای عمرانی و زیر ساختی این مجموعه بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به مسائل زیرساختی مانند نبود برق، گاز، تلفن و جاده مناسب قرار است نیازهای زیرساختی این مجموعه تاریخی به وسیله وزیر میراث فرهنگی در سطح ملی پیگیری و نسبت به برطرف آنها اقدام گردد.

خاکی گفت: کاخ تاریخی ناصری سه سال پیش به وسیله صندوق احیا و توسعه بناهای تاریخی کشور برای بازسازی و نوسازی به بخش خصوصی واگذار شد که تا به امروز 70 درصد این مجموعه بازسازی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز ادامه داد: تا به امروز 2 هزار میلیاردریال به وسیله سرمایه گذار خصوصی برای بازسازی این مجموعه هزینه شده است.

وی اضافه نمود: قرار است کاخ ناصری تا سال آینده به عنوان یک مجموعه تاریخی، فرهنگی، گردشگری، پذیرایی، اقامتی و موزه تاریخی مورد بهره برداری قرار گیرد.

خاکی گفت: وزیر میراث فرهنگی در سفر خود به استان البرز نیز دستور لازم برای بهره گیری از ظرفیت گردشگری سد کرج و جاده کرج چالوس را صادر کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 10 دی 1402 بروزرسانی: 10 دی 1402 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1608

به "ضرغامی از کاخ ناصری شهرستانک بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرغامی از کاخ ناصری شهرستانک بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید