سعادتمند: استقلال به هیچکس بدهکار نیست، کفش آهنی پوشیدیم تا مسائل را رفع کنیم

به گزارش میهن دی ال، مدیرعامل جدید استقلال می گوید آبی پوشان پایتخت به هیچ کسی بدهکار نیستند.

سعادتمند: استقلال به هیچکس بدهکار نیست، کفش آهنی پوشیدیم تا مسائل را رفع کنیم

به گزارش خبرنگاران، احمد سعادتمند با حضور در برنامه فوتبال برتر، درباره انتخابش به عنوان مدیرعامل آبی پوشان پایتخت اظهار کرد: دلیل اولم برای آمدن به استقلال انگیزه و علاقه به باشگاه و شناختم از مسائل باشگاه بوده است. ما چند جلسه با دکتر سلطانی فر و کادر مدیریت باشگاه داشتیم و تصمیم های لازم را گرفتیم. باشگاه استقلال به هیچکس بدهکار نیست. بیش از 30 میلیون نفر پشت این باشگاه است و استقلال این قابلیت را دارد که در آسیا آقایی کند. شاید در برهه پرمشکلی باشیم اما برند استقلال و این تعداد هوادار می تواند سطح باشگاه را بالاتر ببرد. ما با برنامه هایی که دادیم، کار را در دست گرفتیم و با قدرت جلو می بریم.

او ادامه داد: ما باید با تلاش خود وحدت را بین پیشکسوتان، مدیران و هواداران ایجاد کنیم. هر کسی سر جای خودش باشد، کار ادامه دار خواهد بود. همه در فضایی صمیمی و محبت آمیز و جدی می خواهیم مسائل را رفع کنیم. من ضمانتی نگرفتم اما به عنوان کننده باشگاه قرار است که کار را جلو ببریم.

سعادتمند درباره نحوه انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما یک مجمع داریم که شامل سه تن از اعضای دولت است اما یک جایی صلاح است که سرپرست روی کار بیاید تا مدیرعامل انتخاب شود بعد از آن ابلاغی مدیرعاملی صادر می شود. ما به اتفاق آقایان نظری و منزوی، سه دستور جلسه داشتیم که مهم ترین آن انتخاب مدیرعامل بود.

مدیرعامل استقلال درباره استعفای کامران منزوی گفت: خیلی ها استعفا می دهند اما اگر موافقت نشود آن فرد باید به کارش ادامه دهد.

او درباره شرایط حضور اسماعلیل خلیل زاده گفت: آقای خلیل زاده در یک سال گذشته کارهای بسکمک انجام دادند و عضو هیات مدیره هستند. مسائل جزئی تری که درباره ایشان وجود دارد باید از خودشان بپرسید اما همه مصمم برای ادامه کار هستند. ما کفش آهنی پوشیدیم که کار کنیم و مسائل به حداقل برسانیم.

مدیرعامل استقلال افزود: باشگاه استقلال باید سالی 200 تا 300 میلیارد پول باید دربیاورد. باشگاه باید به جایی برسد که برای یک ایجاد خیریه برنامه ریزی کند. از یک زمانی نباید بگوییم باشگاه استقلال بدهکار است باید به جایی برسیم که بتوانیم به هوادار کمک کنیم. از روز سوم بیش از 8 نشست داشتیم و به سراغ مسائل رفتیم تا بتوانیم آنها را رفع کنیم.

او درباره انتظارات هواداران از مدیریت جدید گفت: انتظارات بالاست. حرف بنده این است اگر می خواهیم به قهرمانی برسیم، باید دارای یک تیم کامل باشیم. با یک تیم و بازیکنان خوب اما مدیریت ضعیف نمی شود به پیروزیت رسید.

مدیرعامل استقلال درباره عملکرد خود در این چند روز گفت: بنده از 16 فروردین شروع به کار کرده و در این 9 روز نشست های زیادی برگزار کرده ایم. مسائل کم نیست و ما به سوی تک تک آنها خواهیم رفت. چند پرونده در فیفا وجود دارد. برخی قابل حل هستند و برای آنها زمان مشخص شده است. ما در حال حل آنها هستیم. برخی حساسیت زمانی ندارند و ما هم برای حل آنها عجله ای نداریم اما برای رفع آنها برنامه ریزی کرده ایم.

سعادتمد در پاسخ به این سوال که مقدار طلب های باشگاه استقلال چقدر است گفت: بنده فعلا علاقه ای به بیان اعداد و ارقام ندارم اما همین را بدانید که اگر مطالبات خود را بگیریم با برنامه پیروز به درآمدزایی خواهیم شد. برخی از عزیزان هستند که ما نسبت به آنها وظایف خود را انجام داده ایم اما هنوز آنها به وظایف خود عمل نکرده اند. سکوت ما نشانه این نیست که به این مسائل آگاهی نداریم بلکه صبر می کنیم تا خودشان با تعامل بیایند و مطالبات خود را پرداخت کنند. اگر از صبر ما سوءاستفاده کنند، از راستا قضایی اقدام خواهیم کرد.

او درباره مطالبات بازیکنان و کادر فنی استقلا گفت: تا آخر فروردین سعی خود را می کنیم پرداختی داشته باشیم اما اگر شرایط حال حاضر کشور را در نظر بگیریم باید کمی به ما فرصت بدهید. ما به قراردادهای بازیکنان و کادر فنی خود کاملا متعهد هستیم.

او درباره برنامه باشگاه استقلال برای درآمدزایی اقتصادی گفت: پولداری خیلی خوب است و امیدوارم مردم در سال جدید پولدار باشند اما ما در باشگاه نیاز به آدم پولساز داریم. ما در جلساتی که داشتیم به این فکر کردیم که چرا نباید برای موزه باشگاه درآمد داشته باشیم؟ من می خواهم بگویم که مدیران باید تفکر درآمدزایی و پول درآوردن برای باشگاه داشته باشند و فکر می کنم این تفکر در باشگاه جاری است.

سعادتمند گفت: فکر می کنم دو نفر دیگر می توانند به کادر مدیریت باشگاه اضافه شوند؛ افرادی که به باشگاه می آیند باید دلسوز باشند و تفکر اقتصادی داشته باشند. ما در این مدت با 15 گروه اقتصادی صحبت کردیم. ما داریم بررسی می کنیم چه کسانی درآمد دارند، اهلیت دارند و می توانند به استقلال کمک کنند. اگر ما بتوانیم این صداقت بین هواداران ایجاد کنیم، شک نکنید اتفاقات بهتری برای استقلال می افتد. در حال حاضر بنده، حجت نظری، اسماعیل خلیل زاده و کامران منزوی، 4 اعضای هیات مدیره هستیم که همه آنها ورزشی و اقتصادی هستند و افراد دیگری هم می توانند به این جمع اضافه شوند.

مدیرعامل استقلال درباره شرایط شیخ دیاباته و قرارداد بازیکنان گفت: ما دیاباته را حتما حفظ می کنیم. بعد از انجام پرداختی های لازم به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان می رویم و با آنها وارد مذاکره می شویم.

او درباره شکایت وینفرید شفر گفت: ما با ایشان صحبت کردیم و قرار شد بعد از این مسائل کرونا در امارات بحثی داشته باشیم تا برای تخفیف مذاکرات لازم انجام شود.

سعادتمند در پاسخ به این سوال که استراماچونی از باشگاه شکایت کرده است، اظهار کرد: من شکایتی از ایشان ندیدم و تلاش می کنیم با ایشان هم به توافق برسیم. ما دوستانی در ایتالیا داریم تا بتوانیم مسائل موجود را رفع کنیم. پروژه مرغوبکار در دست کار است و دارد کارهایش انجام می شود. کمیته حسابرسی قرار است در باشگاه پایه گذاری شود. من این قول را به هواداران می دهم که ساختمان ما هم به 45 طبقه برسد. من یک وکیل برای کمپ ناصر حجازی و پروژه مرغوبکار در نظر گرفتم تا این مسائل رفع شود.

مدیرعامل استقلال افزود: ما طرحی را برای دوستان مد نظر داشتیم یک کمپرسور برای کمپ ناصر حجازی در نظر گرفته شود. زمین تمرین تیم ما برای مجموعه صنایع دفاع در نظر گرفته شده است و مجموعه انقلاب هم در دستور کار است. البته برای مرغوب سازی چمن این زمین باید تمهیداتی مد نظر گرفته شود. فرهاد مجیدی در این رابطه به من زنگ زد که فضا باید آماده باشد.

سعادتمند درباره برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث اظهار کرد: ما برای برگزاری مسابقات در کشور ثالث تمامی امکانات موجود را فراهم می کنیم. اگر قرار است این مسابقات تجمیعی برگزار شود. تیم ما باید 20 روز در آنجا باشد و این به ضرر ماست چون ما برنامه خود را برای کشور ثالث طرح کردیم.

او درباره ادامه مسابقات لیگ برتر یا عدم برگزاری آن گفت: شما دیدید در لیگ بلژیک قهرمان اعلام شد که اتحادیه اروپا اعلام کرد که حق ندارد چنین کاری را انجام دهد. بهتر است که حرف های کارشناسی بزنیم. قهرمان باید در زمین فوتبال معین شود. ما با یک بازی کمتر و با یک برد می توانیم مدعی قهرمانی باشیم اما تابع شرایط کشوری و جهانی هستیم. باید یک نشستی فراگیر در این رابطه برگزار شود تا دغدغه ها به طور کامل مورد ارزیابی قرار بگیرد.

مدیرعامل استقلال درباره تمرینات این تیم تاکید کرد: با توجه به صحبت هایی که من با فرهاد مجیدی داشتم، تمرینات استقلال در حال حاضر به صورت مجازی در حال انجام است و بازیکنان با GPS مورد ارزیابی قرار می گیرند.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 266

به "سعادتمند: استقلال به هیچکس بدهکار نیست، کفش آهنی پوشیدیم تا مسائل را رفع کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: استقلال به هیچکس بدهکار نیست، کفش آهنی پوشیدیم تا مسائل را رفع کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید