سرود دانشگاه علوم پزشکی قم تهیه می گردد

به گزارش میهن دی ال، سرود دانشگاه علوم پزشکی قم با برگزاری مسابقه ای به منظور انتخاب برترین شعر پیشنهادی دانشجویان و کارمندان، به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه تهیه می گردد.

سرود دانشگاه علوم پزشکی قم تهیه می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مسابقه شعر سرود دانشگاه علوم پزشکی قم به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع و با مشارکت معاونت فرهنگی دانشجویی و روابط عمومی دانشگاه برگزار می گردد.

دانشجویان و کارمندان می توانند اشعار پیشنهادی خود را برای تهیه سرود این دانشگاه ارائه دهند تا در خاتمه کار از اشعار برگزیده با اهدا هدایایی تجلیل گردد.

با برگزاری این مسابقه کوشش می گردد تا در راستای هویت بخشی بیشتر به دانشگاه علوم پزشکی قم، متن شعری ادیبانه با تکیه بر رسالت دانشگاه و با توجه به هم جواری با بارگاه نورانی کریمه اهل بیت (س) برای ساخت سرود دانشگاه علوم پزشکی قم انتخاب گردد.

کارمندان می توانند سرود های خود را با در نظر دریافت نکات ذکر شده به دفتر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم واقع در ستاد دانشگاه و دانشجویان نیز به روابط عمومی معاونت دانشجویی وفرهنگی تحویل کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 104

به "سرود دانشگاه علوم پزشکی قم تهیه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرود دانشگاه علوم پزشکی قم تهیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید