طراحی سایت: سرمایه گذاری یکتانت در سایت کار دات آی آر

به گزارش میهن دی ال، به گزارش روابط عمومی یکتانت، پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت، پس از سرمایه گذاری در نوین هاب و ایران سامانه در سال 1400، در تازه ترین اقدام خود، بخشی از سهام رسانه کار دات آی آر را خریداری کرد.

طراحی سایت: سرمایه گذاری یکتانت در سایت کار دات آی آر

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

کار دات آی آر که فعالیت خود را از سال 1392 در حوزه اطلاع رسانی اخبار خودرو و مشخصات فنی خودرو های داخل کشور شروع کرد، پس از مدتی به مقایسه، آنالیز قیمت، تست و آنالیز خودرو ها پرداخته و پس از آن نیز با شروع به کار در شبکه های اجتماعی، در کنار انتشار مطالب تخصصی سایت، به منبعی برای اخبار روز و حواشی دنیای خودرو تبدیل شد. این رسانه خودرویی هدف از فعالیت خود را ارائه اطلاعات جامع به کاربران در مورد خودرو های مختلف و آنالیز کیفیت و قیمت آن ها در کنار اطلاع از تازه ترین اخبار حوزه خودرو عنوان می نماید.

پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت با شناسایی و فرصت سنجی Car.ir به سرمایه گذاری در این سایت خبری-تحلیلی اقدام کرد. سینا مؤمنی، مدیرعامل یکتانت با اعلام این خبر، در مورد دلایل سرمایه گذاری یکتانت گفت: در بسیاری از کسب وکارها، یکی از راه های توسعه، سرمایه گذاری در بالا یا پایین زنجیره تأمین شناخته می گردد. در مدل کسب وکاری یکتانت، پایین زنجیره تأمین، کسب وکار هایی هستند که به تکمیل خدمات دیجیتال مارکتینگ یاری می نمایند. یکی از مصادیق این موضوع برای یکتانت، نوین هاب بوده که سبد خدمات دیجیتال مارکتینگ ما را تکمیل می نماید. بالای زنجیره تأمین یکتانت، اما وب سایت های نمایش دهنده هستند که سرمایه گذاری در کار دات آی آر یکی از مصادیق این موضوع به شمار می رود.

مؤمنی در ادامه اضافه کرد: نگاه کلی یکتانت به شرکت های زیرمجموعه خود، نگاهی از نوع هم افزایی است. با توجه به قرار گرفتن کار دات آی آر در سمت بالای زنجیره تأمین یکتانت، یعنی سمت سایت های منتشر نماینده، نگاه این شرکت از نوع هم افزایی بوده و سعی دارد تا با استفاده از سرویس های خود، به رشد و توسعه این سایت یاری نموده و با استفاده از تجربیات این زیرمجموعه، به ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده خود بپردازد.

کسرا ابراهیمی، مدیر کسب وکار کار دات آی آر نیز در مورد این سرمایه گذاری، با اشاره به اینکه توسعه در بخش فنی سایت، یکی از برنامه های آینده کار دات آی آر خواهد بود، گفت: در پی این هستیم که با توسعه همکاری ها با کسب و کار های فعال در صنعت خودرو، برای Car.ir، کانال های عایدیی جدیدی ایجاد کنیم. البته در این جهت از تجارب و فرصت های هم افزایی با یکتانت در افزایش و به عایدی رساندن ترافیک موجود نیز استفاده خواهیم کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1324

به "طراحی سایت: سرمایه گذاری یکتانت در سایت کار دات آی آر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سرمایه گذاری یکتانت در سایت کار دات آی آر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید