روسای جمهور چین و روسیه به کیم تبریک گفتند

به گزارش میهن دی ال، ایسنا نوشت:بر اساس گزارش های رسانه ای، رئیس جمهوری چین امروز (چهارشنبه) به رهبری کره شمالی بابت سالگرد تاسیس این کشور تبریک گفت و بر روابط قوی تر بین دو کشور تاکید نمود.

روسای جمهور چین و روسیه به کیم تبریک گفتند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، هفتادودومین سالگرد تاسیس کره شمالی امروز در حالی بدون مراسم خاصی گرامی داشته شد که این کشور اقداماتی را در راستای تسریع در تقویت روابطش با چین در دوران پاندمی کرونا ویروس و مذاکرات متوقف شده اتمی با آمریکا انجام می دهد.

شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین امروز در پیغامی خطاب به کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی نوشت: پس از شیوع ویروس کرونا، دو کشور از یکدیگر حمایت و یاری کردند که نشانه ای از تعمیق روابط بین طرف است.

خبرگزاری دولتی کره شمالی نیز نوشت، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه نیز پیغام تبریک خود را به کیم جونگ اون ارسال و بر روابط نزدیک بین دو کشور تاکید نمود.

وی نوشت: روابط بین پیونگ یانگ و مسکو محبت آمیز است و گفتگوی دو جانبه سازنده و همکاری های پایایای به نفع ملت دو کشور است.

به نظر می رسد کره شمالی این سالگرد را بدون برگزاری مراسم یا رویدادی برگزار نموده است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 515

به "روسای جمهور چین و روسیه به کیم تبریک گفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسای جمهور چین و روسیه به کیم تبریک گفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید