رمانتیک ترین موزه دنیا

به گزارش میهن دی ال، رمانتیک بودن و رمانتیک فکر کردن در این دنیای پیچیده و پر دغدغه کار سختی است اما نمی توان آن را از زندگی حذف کرد چرا که انسان شباهت نسبی به ماشین پیدا می نماید.

رمانتیک ترین موزه دنیا

بعضی افراد خوش ذوق برای رهایی از زندگی ماشینی در طول روز به امور مورد علاقه خود می پردازند و هرکس با تعریف مخصوص به خود، زندگی رمانتیک را تجربه می نماید چرا کلمه رمانتیک برای هر فرد معنای جداگانه ای دارد اما بعضی افراد علاوه بر اینکه زندگی رمانتیک و مورد علاقه خود را تجربه می نمایند آن را با دیگران هم به اشتراک می گذارند.

شاید شما هم از افرادی باشید که تصور می کنید زندگی رمانتیک در یک موزه قابل نمایش نیست اما در این گزارش شما را با موزه ای آشنا می کنیم که این سبک از زندگی را در معرض دید بازدیدنمایندگان قرار می دهد.

ژرژ ساند، رمان نویس رمانتیک، نمایشنامه نویس، روزنامه نگار، اصلاح طلب اجتماعی و خاطره نگار فرانسوی در 1 ژوئیه سال 1804 میلادی در شهر پاریس به دنیا آمد.

وی در سدهٔ نوزدهم یکی از تأثیرگذارترین زنان زمانهٔ خود و مهم ترین نویسندهٔ زن فرانسه بود البته امروز کتاب های پرشمارش کمتر خوانده می گردد اما عقاید و زندگی اش در یکی از موزه های رایگان شهر پاریس به نمایش گذاشته شده است.

موزه ای که به شناساندن عقاید و زندگی ژرژ ساند اختصاص پیدا نموده، با اسم موزه زندگی رمانتیک شناخته می گردد. این موزه در یک بنای قدیمی قرن نوزدهمی واقع شده که زمانی استودیوی هنری بود.

منبع: گردشبان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1060

به "رمانتیک ترین موزه دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمانتیک ترین موزه دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید