رئال مادرید 2 - 0 مایورکا؛ تیم زیدان بیخیال صدر نمی گردد

به گزارش میهن دی ال، رئال مادرید در دیداری مهم پیروز شد با دو گل مایورکا را مغلوب کند.

رئال مادرید 2 - 0 مایورکا؛ تیم زیدان بیخیال صدر نمی گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رئال مادرید که بعد از دوران وقفه سه ماهه فوتبال در اوج نهاده شده است، امشب نیز کار چندان سختی برای غلبه بر مایورکا نداشت و پیروز شد با دو گل وینیسیوس و سرخیو راموس به فزونی دست یابد و دوباره بالاتر از بارسلونا در صدر جدول قرار گیرد.

رئال مادرید بازی را بهتر شروع کرد و می توانست در دقیقه هفت دروازه مایورکا را باز کند، اما رینا در دو صحنه متوالی پیروز شد ضربات کریم بنزما و گرت بیل را به خوبی دفع کند.

در دقیقه 10 و بعد از دفع شدن ارسال رودریگز، بابا فرصت خوبی برای باز کردن دروازه رئال مادرید داشت، اما ضربه او با مهار کورتوا همراه شد.

در دقیقه 16 و با پاس ادن هازارد، وینیسیوس در موقعیت خوبی برای گلزنی نهاده شد، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما بالاخره در دقیقه 20 رئال مادرید به گل رسید. روی پاس فنی مودزیچ از سمت چپ، وینیسیوس صاحب موقعیت گلزنی شد و توانست با یک ضربه چیپ در موقعیتی سخت دروازه مایورکا را باز کند.

دقایقی بعد و با پاس بنزما، وینیسیوس صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل دوم رئال مادرید شد، اما این بار ضربه چیپ او به دیرک دروازه مایورکا برخورد کرد.

در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت قابل توجهی روی دروازه یکدیگر نبودند تا در نهایت نیمه نخست با فزونی 0-1 رئال مادرید تمام گردد.

در همان اوایل نیمه دوم و روی حرکت وینیسیوس رئال مادرید باز هم صاحب موقعیت شد، اما ضربه کریم بنزما از درون محوطه با مهار رینا همراه گشت.

اما در دقیقه 56 رئال مادرید به گل دوم هم دست یافت. کهکشانی ها پشت محوطه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که سرخیو راموس با یک ضربه فوق العاده پیروز شد دروازه مایورکا را به زیبایی باز کند.

دقایقی بعد کوبو، ستاره ژاپنی مایورکا با حرکت از سمت راست به داخل صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او در اختیار تیبو کورتوا نهاده شد.

در اواخر بازی براهیم دیاز می توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند، اما رینا با واکنشی تماشایی ضربه او راهی کرنر کرد تا در نهایت رئال مادرید با نتیجه 0-2 مایورکا را مغلوب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 416

به "رئال مادرید 2 - 0 مایورکا؛ تیم زیدان بیخیال صدر نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید 2 - 0 مایورکا؛ تیم زیدان بیخیال صدر نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید