دکوراسیون زرد و خاکستری در حمام و سرویس بهداشتی بروز و نو

به گزارش میهن دی ال، در طراحی داخلی بعضی ترکیب های رنگی هستند که خیلی سریع نظر مثبت همه را به خود جذب می نمایند. دکوراسیون زرد و خاکستری یکی از همین ترکیب های بسیار مجذوب کننده است که سخت می توان از آن چشم پوشی کرد. اگر از خوانندگان دائمی سایت اتاق باشید بخاطر دارید که چندی پیش پستی در خصوص همین ترکیب رنگی برای اتاق خواب کودک منتشر کردم و در آن به محبوبیت این ترکیب رنگی بین خانه دارها اشاره نمودم. این بار هم می خواهم همین ترکیب را در حمام و سرویس بهداشتی آنالیز کنم تا شاید عزیزانی که قصد طراحی یا بازسازی دکوراسیون حمام خود را دارند به ایده های جدیدی و مدرنی در این زمینه برسند.

دکوراسیون زرد و خاکستری در حمام و سرویس بهداشتی بروز و نو

زرد و خاکستری وقتی کنار هم می آیند، هویت و نشانی بسیار ویژه به دکوراسیون محیط داده و آنرا شیک و مرتب نمایش می دهد، ترکیبی بسیار زیبا از پیچیدگی و شادی که می تواند در مکان های متفاوتی از اتاق نشیمن و پذیرایی گرفته تا اتاق خواب بزرگسال و کودک مورد استفاده قرارا بگیرد. خوب است بدانید که دکوراسیون زرد و خاکستری در گروه رنگ هایی قرار گرفته است که هیچ وقت قدیمی نشده و همواره بروز محسوب می شوند.

یکی از دلایلی که باعث شده رنگ زرد و خاکستری بعنوان یکی از داغ ترین رنگ های بازار شناخته گردد، بدون شک حضور خاکستری، محبوب ترین رنگ خنثی و بی اثر در بین مردم است. همانطور که می دانید، خاکستری مانند سفید رنگی خنثی و بی اثر است و خیلی خوب، حتی بهتر از سفید با رنگ های دیگر ترکیب می گردد، به همین دلیل هم هست که بیشتر دکوراسیون های مدرن امروزی از رنگ خاکستری استفاده می نمایند. برای حمام اما چون خود خاکستری به تنهایی فضا را سرد و بی روح نشان می دهد، رنگ های گرم و انرژیکی مانند زرد برترین راهکار را پیش روی ما می گذارد.

جالب اینجاست که رنگ خاکستری در تمام فصول و چندین سال گذشته بعنوان اولین رنگ محبوب مردم شناخته شده حتی در فصول سرد سال یا آغاز بهار بازهم شاهد حضور رنگ خاکستری در رتبه های ابتدایی هستیم. در نتیجه اگر فکر می کنید که خاکستری برای حمام چندان مناسب نیست، بدانید که سخت در اشتباه هستید. دکوراسیون زرد و خاکستری همانطور که در بالا گفتم یکی از برترین ترکیب های رنگی برای محیط های کوچک خانه مانند حمام یا دستشویی است. شکل های زیر بخوبی این موضوع را نشان می دهند.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

دکوراسیون اتاق نوزاد با تم زرد و خاکستری / عکس 2016

عکس هایی نو و بسیار زیبا از دکوراسیون سبز و زرد منزل

مدل رنگ کابینت خاکستری و سفید مشکی مناسب آشپزخانه های مدرن

طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی با ترکیب رنگ آبی و زرد

اما برترین روش برای ترکیب خاکستری و زرد در حمام به توصیه بسیاری از طراحان داخلی مجرب، بکار بردن رنگ خاکستری بعنوان رنگ اصلی و رنگ زرد بعنوان رنگی کمکی یا تاکیدی است. حمامی که خاکستری رنگ غالب آن باشد، انعطاف پذیری بسیار بیشتری برای تزیین دکوراسیون دارد. تنها با عوض کردن رنگ کمکی یا تاکیدی در قسمت کوچکی از حمام می توانید حالت و فضای دکوراسیون را متحول کنید. به همین دلیل می توانید هر فصل یا هر سال به راحتی رنگ محبوب همان فصل یا سال را انتخاب نموده و به دکوراسیون اضافه کنید.

فکر نکنید که تغییر پیاپی رنگ ها در هر فصل یا سال کاری پر هزینه و وقت گیر است، روش های کم هزینه و کوتاه مدت زیادی وجود دارد که بوسیله آن سریعا می توانید دیزاین را مطابق با مد روز عوض کنید. این مورد یک ویژگی بسیار عالی است تصور کنید که در زمستان با یک رنگ بخصوص، دلگیری و مردگی این فصل را از خود دور کنید یا هنگام تابستان با رنگ های سرد، حسی از خنکی در خود ایجاد کنید، در بهار هم شادی و سرسبزی را به زیبایی به دکوراسیون حمام خود اضافه خواهید کرد. پس وقتی که می گوییم حمامی به رنگ خاکستری هیچ وقت از مد نمی افتد، حرف بیجایی نزده ایم.

استفاده جزئی از رنگ زرد در حمامی که رنگ غالب آن خاکستری است بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. موارد مثل اضافه کردن یک چهار پایه پلاستیکی زرد، آویزان کردن حوله زرد در جالباسی حمام و حتی نصب پرده زرد به راحتی می تواند ظاهری بسیار شیک و تاثیر گذار ایجاد کند. اگر هم قدرت اقتصادی بیشتری دارید می توانید کاشی های زرد رنگ را به صورت نواری در زمینه خاکستری نصب کنید، البته اگر کاشی های زرد را به صورت الگویی هندسی بکار ببرید، ظاهر ایجاد شده بسیار زیباتر خواهد شد.

دکوراسیون زرد و خاکستری

منبع: اتاق
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1075

به "دکوراسیون زرد و خاکستری در حمام و سرویس بهداشتی بروز و نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون زرد و خاکستری در حمام و سرویس بهداشتی بروز و نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید