دلبند بهترین فیلم مستند نیمه بلند از نگاه تماشاگران جشنواره هات داکس شد

به گزارش میهن دی ال، تهران (پانا) - فیلم مستند دلبند به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی الهه نوبخت، در توئیت جشنواره هات داکس کانادا، به عنوان بهترین فیلم مستند نیمه بلند به انتخاب تماشاگران معرفی گردید.

دلبند بهترین فیلم مستند نیمه بلند از نگاه تماشاگران جشنواره هات داکس شد

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، بیست و ششمین دوره جشنواره مستند هات داکس با بیش از 200 هزار مخاطب از تاریخ 25 آوریل الی 5 می 2019 (5 تا 15 اردیبهشت ماه 1398) در شهر تورنتو کانادا برگزار شد.

مستند دلبند ساخته یاسر طالبی در بخش ویترین دنیا این جشنواره معتبر، در کنار 29 مستند دیگر نمایش داده شد و در توئیت هات داکس به عنوان بهترین فیلم مستند نیمه بلند از نگاه تماشاگران اعلام شد.

این فیلم قصه زندگی سخت اما شیرین یک مادر هشتاد و سه ساله و تنها به نام فیروزه را روایت می نماید که زندگی منحصر به فردی در دل رشته کوه های البرز دارد.

دلبند محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و شرکت تصویر گستر الهه پارسی (الی ایمیج) به مدیریت الهه نوبخت است که پخش بین الملل این فیلم را نیز بعهده دارد.

این فیلم طی روزهای اخیر، جایزه بهترین فیلم مستند پانزدهمین دوره جشنواره کازان روسیه و تقدیر ویژه Special Mention هیات داوران شصت و هفتمین دوره جشنواره ترنتو ایتالیا را از آن خود نموده بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 335

به "دلبند بهترین فیلم مستند نیمه بلند از نگاه تماشاگران جشنواره هات داکس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلبند بهترین فیلم مستند نیمه بلند از نگاه تماشاگران جشنواره هات داکس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید