دستگیری 9 دزد تحت تعقیب در شیروان

به گزارش میهن دی ال، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان گفت: 9 دزد تحت تعقیب در این شهرستان دستگیر شدند.

دستگیری 9 دزد تحت تعقیب در شیروان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایران آنلاین، مسعود وحیدیدر شیروان، از دستگیری 9 دزد تحت تعقیب و کشف 10 فقره سرقت در این شهرستان اطلاع داد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت و همچنین اعلام شکایت شهروندان، اقدامات فنی و پلیسی کارآگاهان آغاز شد و دزدان شناسایی و دستگیری دزدان متواری، در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان شیروان نهاده شد.

وحیدی با اشاره به اینکه در محل های خرید ضایعات سطح شهر اموال سرقت شده کشف و به مال باختگان تحویل شد، اعلام کرد: مأموران پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و تخصصی در قالب چند اکیپ، پیروز به شناسایی 9 نفر دزد و کشف 10 فقره انواع سرقت شدند.

وی با بیان اینکه در یکی از عملیات ها یک دستگاه خودروی مسروقه کشف و به مقر انتظامی منتقل شد، مطرح کرد: ماموران در ادامه این عملیات پیروز به توقیف چهار دستگاه موتورسیکلت و هشت دستگاه خودرو متخلف شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه در این رابطه سه نفر مالخر نیز دستگیر شدند، توضیح داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

وحیدی در خاتمه با بیان اینکه پلیس مقتدرانه با هرگونه تخلف، جرم و هنجار شکنی در سطح جامعه برخورد می نماید از شهروندان خواست هرگونه نقدها، پیشنهادات، تقدیر و تشکر و شکایات خود را به وسیله سامانه تلفنی 197 پیگیری نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 613

به "دستگیری 9 دزد تحت تعقیب در شیروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 9 دزد تحت تعقیب در شیروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید