دستگیری باند سارقان خانه های بافت تاریخی گرگان

به گزارش میهن دی ال، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی گلستان گفت: با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان، سه متهم در حین ارتکاب سرقت در یکی از خانه های بافت تاریخی گرگان (استرآباد) دستگیر شدند.

دستگیری باند سارقان خانه های بافت تاریخی گرگان

جهت دریافت خدمات بازسازی و نوسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، سرهنگ حسین گلوی امروز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه 99 در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش دوستداران میراث فرهنگی و انجام تحقیقات نامحسوس گسترده مبنی بر سرقت در یکی از خانه های تاریخی بافت گرگان توسط افراد سودجو و فرصت طلب، موضوع در دستور کار پایگاه عملیاتی مرکز یگان حفاظت میراث فرهنگی استان نهاده شد.

او اظهار داشت: مأموران یگان حفاظت میراث فرهنگی با همکاری کلانتری 11 امام رضا (ع) گرگان و پس از کسب نیابت قضایی به محل اعزام شده و با انجام عملیاتی غافلگیرانه پیروز شدند امروز چهارشنبه 10 اردیبهشت، سه نفر متهم که دارای سوابق سرقت در بناهای بافت تاریخی گرگان بوده اند را در حین ارتکاب جرم در یکی از خانه های تاریخی گرگان دستگیر نمایند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی گلستان اضافه نمود: سه نفر متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 207

به "دستگیری باند سارقان خانه های بافت تاریخی گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری باند سارقان خانه های بافت تاریخی گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید