درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در المپیاد علمی

به گزارش میهن دی ال، در سیزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با کسب دو مدال طلا و یک نقره و هم چنین کسب مدال نقره گروهی خوش درخشیدند.

درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در المپیاد علمی

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، جواد هارونی، سرپرست تیم المپیاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در حیطه های استدلال بالینی، تفکر علمی در علوم پایه، مدیریت نظام سلامت، کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم، آموزش پزشکی و مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت برگزار گشت.

جواد هارونی اضافه نمود: در این تورنمنت تیم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم پیروز به کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره بخش انفرادی و نیز مدال ارزشمند نقره گروهی در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور شدند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت؛ این تیم با افتخار یکی از مدال های کسب شده در این دروه از المپیاد را به شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارع تقدیم خواهند نمود.

شایان ذکر است در 12 دوره قبل 3 مدال برنز سهم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بود، اما با کوشش 10 ماهه دانشجویان و تیم المپیاد و نیز حمایت همه جانبه دانشگاه سال جاری خوش درخشیدند.

اسامی مدال آوران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این دوره به این توضیح است: مدال طلا - سیده سمیرا رخشا، مدال طلا - شایسته فضلیت، مدال نقره - عبدالحسین جهانبخش،

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1194

به "درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در المپیاد علمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در المپیاد علمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید