حمله به داور ایران و آمریکا در جام جهانی ، او واقعا دیوانه و بدترین بوده است!

به گزارش میهن دی ال، سنگربان تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از پیروزی برابر هلند به انتقاد از داور اسپانیایی پرداخت.

حمله به داور ایران و آمریکا در جام جهانی ، او واقعا دیوانه و بدترین بوده است!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم ملی فوتبال آرژانتین شب گذشته در ضربات پنالتی با درخشش ایمیلیانو مارتینس برابر هلند به پیروزی دست پیدا کرد و راهی نیمه نهایی شد.

قضاوت این ملاقات به عهده متئو لاهوز داور اسپانیایی بود که شب سختی را پشت سر گذاشت، داوری که در مرحله گروهی این رقابت ها بازی حساس ایران با آمریکا را نیز سوت زده بود.

امیلیانو مارتینز سنگربان آرژانتین بعد از بازی به انتقاد از لاهوز پرداخت و گفت: واقعا نمی دانم که داور بازی چه می خواست. فکر می کنم که او می خواست که هلند گل دوم را به ثمر برساند و به همین دلیل 10 دقیقه وقت اضافه گرفت. صادقانه بگویم که او تا به امروز بدترین داور بوده است. این داور دیوانه بود. او بسیار مغرورانه برخورد می کرد. داور بسیار بد با بازیکنان صحبت می کرد. از زمانی که اسپانیا حذف شد به نظرم آنها در پی حذف ما هم هستند.

سنگربان آرژانتین به انتقاد از لوئیس فان خال هم پرداخت و گفت: شنیدم که فان خال گفته بود که هلند در زدن ضربات پنالتی تخصص دارد و اگر بازی به پنالتی کشیده گردد پیروز می شوند. به نظرم او اکنون باید دهانش را ببندد و سکوت کند.

او درباره بازی گفت: بازی سختی بود. به نظرم ما تیم برتر بودیم و کنترل توپ و میدان را در دست داشتیم. با دو گل پیش افتادیم اما بازی با تساوی به سرانجام رسید. در نهایت پیروز شدیم و اکنون از این پیروزی و صعود بسیار راضی هستیم. امیدوارم که دیگر با این داور روبرو نشویم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آذر 1401 بروزرسانی: 20 آذر 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1479

به "حمله به داور ایران و آمریکا در جام جهانی ، او واقعا دیوانه و بدترین بوده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله به داور ایران و آمریکا در جام جهانی ، او واقعا دیوانه و بدترین بوده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید