حذف پست پر حاشیه مدیر سازمان تیم های ملی در بوکس

به گزارش میهن دی ال، به گزارش خبرنگاران، نظارت بر تیم های ملی رشته های ورزشی از مواردی است که همچون شمشیر دو لبه عمل می نماید؛ گاه اگر ناظر و کادر فنی تیم های ملی همسو باشند همه چیز خوب پیش می رود اما به محض اینکه اختلاف نظر و تعارضی ولو کوچک بین آنها رخ دهد این سازمان نه تنها کمکی نمی نماید بلکه خود در نقش آسیب زننده اصلی ظاهر می گردد.

حذف پست پر حاشیه مدیر سازمان تیم های ملی در بوکس

فدراسیون بوکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. فعالیت پست مدیریت سازمان تیم های ملی در این رشته نیز همیشه با حواشی زیادی همراه بوده است. در زمان ریاست احمد ناطق نوری در بوکس این منوچهر مقصودی بود که مدیریت تیم های ملی را بر عهده داشت. در همان زمان نیز بسیاری از مربیان و ملی پوشان بارها از دخالت های این سازمان در امور عادی از تصمیمات کادر فنی گرفته تا انتخاب بوکسورها گلایه داشتند.

با روی کار آمدن روح اله حسینی به عنوان نایب رئیس فدراسیون بوکس وی که خود از قهرمانان این رشته ورزشی محسوب می شد مدیریت تیم های ملی را بر عهده گرفت. اگرچه در دوران مدیریت وی اتفاقات خوبی به ویژه در بخش پایه رخ داد اما تقابل های فراوانی به ویژه با اکبر احدی سرمربی سابق تیم ملی حاشیه های فراوانی را در بوکس ایجاد کرد.

مدتی بعد این وظیفه به غلامحسین نهرودی چهره باسابقه و با تجربه و سرمربی اسبق تیم ملی بوکس سپرده شد. دوران مدیریت نهرودی در سازمان تیم های ملی به نسبت سایر افراد با حواشی کمتری همراه بود هرچند می توان به صراحت گفت نقش سازمان تیم های ملی در آن موقع اغلب به چند مصاحبه و تایید فعالیت های کادر فنی محدود می شد.

پس از ریاست حسین ثوری برای مدتی زمام همه امور فنی به اکبر احدی سپرده شد. در واقع احدی در جلسه شورای فنی، خود به عنوان یکی از اعضا به سرمربیگری خود رای داد و اندکی بعد مدیریت تیم های ملی را هم عهده دار شد. طبیعی است که داشتن هر دو سمت سرمربیگری تیم ملی و مدیریت تیم های ملی باعث شد تا سایه حواشی این بخش حداقل به صورت مقطعی از سر بوکس برداشته گردد. ضمن اینکه عیسی گل محمدی نیز مدیریت تدارکات تیم ملی در آن موقع را عهده دار بود.

این همکاری مدت زمان زیادی به طول نینجامید تا رقیب سنتی احدی یعنی علیرضا استکی پست سرمربیگری تیم ملی را عهده دار شد و رضا مهدی پور نیز به عنوان مدیر سازمان تیم های ملی انتخاب شد.

با انتخاب مهدی پور به عنوان مربی جوانان این سوال پیش آمد که آیا مهدی پور همزمان عهده دار هر دو پست مهم و کلیدی در بوکس است و این نگرانی ها وجود داشت که دامنه حواشی قدیمی مدیریت سازمان تیم های ملی این بار هم به بوکس ضربه بزند.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص گفت: پس از مشورت با کارشناسان و اهل فن این رشته تصمیم گرفتیم تا دیگر پستی به عنوان سازمان تیم های ملی در فدراسیون فعالیت نکند. قطعاً این نظارت توسط رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون وجود دارد و جلسات پی در پی هم در این خصوص برگزار می گردد.

وی افزود: برای ما مهم است که کادر فنی و ملی پوشان بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند و هیچ دخالتی در کارشان نباشد. نتیجه این همدلی و آرامش روحی روانی است که باعث می گردد مجموعه تیم های ملی ما به اهدافی که مدنظرشان است دست پیدا نمایند. بنابراین ما به عنوان خادم جامعه بوکس تصمیم گرفتیم تا جلوی بروز حاشیه را در بوکس بگیریم و هیچ واسطه ای میان مسئولان فدراسیون و مربیان تیم های ملی نباشد ضمن آنکه کادر فنی تیم های ملی ما خود از متخصص ترین و با تجربه ترین افراد هستند و نگرانی و دغدغه ای در این خصوص نداریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 485

به "حذف پست پر حاشیه مدیر سازمان تیم های ملی در بوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف پست پر حاشیه مدیر سازمان تیم های ملی در بوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید