طعنه بازیکن لیورپول به هواداران بنفیکا: باعث شدم آنها کمتر سیگار بکشند!

به گزارش میهن دی ال، مدافع تیم فوتبال لیورپول پس از پیروزی این تیم در خانه بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا به استقبال سرد هواداران حریف از او واکنشی جالب نشان داد.

طعنه بازیکن لیورپول به هواداران بنفیکا: باعث شدم آنها کمتر سیگار بکشند!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (سه شنبه) در دیداری خارج از خانه برابر بنفیکا در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیروز شد میزبان پرتغالی خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و کار خود را برای صعود به مرحله بعدی آسان کند.

در جریان این بازی اندرو رابرتسون مدافع میهمان انگلیسی با استقبال سرد هوادارانی روبه رو شد که او را در اواخر بازی هنگام زدن یک ضربه کرنر با پرتاب اشیای مختلف از جمله فندک هدف قرار دادند.

مدافع اسکاتلندی لیورپولی ها اما خیلی از دست هواداران حریف عصبانی نشد و واکنشی جالب به این حرکت آنها نشان داد.

رابرتسون گفت: به نظرم آنها خیلی از جریان و نتیجه بازی راضی نبودند، بودند؟ چند نفر از آنها با فندک های شان مرا هدف قرار دادند. پس شاید من به همین شیوه بتوانم به آنها کمک کنم که سیگار را ترک کنند! نیمه پر لیوان را ببینید.

مدافع لیورپول افزود: ما زیاد دیده ایم که بازیکنان مورد اصابت اشیای پرتاب شده از سکوها قرار گرفته اند. خوشبختانه این دفعه با اینکه هواداران خیلی به من نزدیک بودند، هیچ کدام از اشیایی که پرتاب کردند به من برخورد نکرد. من درک شان می کنم. آنها سرخورده شدند اما این موضوع پرتاب وسایل مختلف به زمین بازی را توجیه نمی کند چون ممکن است باعث آسیب دیدن بازیکنان شود. به همین علت هم تلاش کردم هرچه زودتر کرنر را بزنم و از آن منطقه دور شوم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1365

به "طعنه بازیکن لیورپول به هواداران بنفیکا: باعث شدم آنها کمتر سیگار بکشند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه بازیکن لیورپول به هواداران بنفیکا: باعث شدم آنها کمتر سیگار بکشند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید