حامیان ترامپ برای وی مراسم تحلیف برگزار می نمایند

به گزارش میهن دی ال، نشریه هیل در مطلبی از برگزاری آنلاین دومین مراسم تحلیف دونالد ترامپ توسط گروهی از هوادارانش همزمان با مراسم ادای سوگند جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا در تاریخ 20 ژانویه اطلاع داد.

حامیان ترامپ برای وی مراسم تحلیف برگزار می نمایند

به نقل از تارنمای خبری این نشریه آمریکایی، هزاران تن از هوادار دونالد ترامپ در حال برنامه ریزی برای برگزاری آنلاین دومین مراسم تحلیف وی در 20 ژانویه (1 بهمن)، همزمان با مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا هستند. تا به امروز بیش از 60 هزار نفر به وسیله فیس بوک اعلام نموده اند که قصد دارند در این مراسم شرکت نمایند.

در توضیحات این صفحه از فیس بوک آمده است که ما گروهی 325 هزار نفری هستیم که حمایت خود را از رئیس جمهوری دونالد ترامپ نشان می دهیم و هیچ وابستگی به هیچ سازمان رسمی نداریم.

فیس بوک توضیحی به این صفحه اضافه نموده که می گوید: جو بایدن رئیس جمهوری منتخب است. وی در تاریخ 20 ژانویه 2021 (یک بهمن) به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری ایالات متحده سوگند یاد خواهد نمود .

این مراسم قرار است ساعت 12 ظهر روز 20 ژانویه با مجری گری دو تن از خبرنگارانی که با شبکه دست راستی آمریکا همکاری می کردند و در کارزار انتخاباتی ترامپ هم نقش موثری داشتند، برگزار گردد.

یکی از این خبرنگاران ایوی کوکولاری Evi Kokalari است که در آخرین پست خود در صفحه فیس بوک با انتشار تکذیبیه فیس بوک نوشت: حق رأی ما مورد حمله قرار گرفته است! آزادی بیان ما نیز! و سلب مسئولیت فیس بوک و انتشار این تکذیبیه آن را ثابت می نماید .

با وجود گذشت بیش از 40 روز از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر آمریکا و اعلام پیروزی بایدن، ترامپ همچنان وعلی رغم تایید مجمع گزینشگران، شکست را نپذیرفته است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 700

به "حامیان ترامپ برای وی مراسم تحلیف برگزار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامیان ترامپ برای وی مراسم تحلیف برگزار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید