تکذیب همزمان روس ها و ایتالیایی ها درباره یک خبر جالب توجه!

به گزارش میهن دی ال، همانطور که پیش از این هم گفته بودیم پیشنهادات تیم های ایتالیایی و انگلیسی به سردار آزمون هر چند وقت یکبار در رسانه ها منتشر می گردد اما مدتی بعد به مرحله تکذیب می رسد.

تکذیب همزمان روس ها و ایتالیایی ها درباره یک خبر جالب توجه!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران ، در روزهای کرونایی فوتبال ایران یکی از جالب توجه ترین و پرتکرارترین خبرهای فوتبال مربوط به سردار آزمون می گردد، مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه. بر اساس آنچه که در این خبرها منتشر شده بود تیم های ناپولی، اورتون و لسترسیتی و البته سویای اسپانیا خواستار به خدمت گیری این مهاجم ایرانی بودند.

قبلا هم گفته بودیم که از این دست خبرها هر چند وقت یک بار در فوتبال ایران درباره سردار آزمون منتشر می گردد و منشا آن هم تعیین نیست کجاست، حتما باید خود باشگاه هایی مثل زنیت روسیه تکذیب نمایند تا همه باور نمایند خبری نبوده.

روز گذشته باشگاه زنیت روسیه گفت مذاکره با باشگاه ناپولی برای انتقال سردار آزمون واقعیت ندارد. باشگاه ناپولی هم جذب این بازیکن ایرانی را تکذیب نموده است.

الکساندر مدودوف، رئیس باشگاه زنیت سن پتزبورگ در اینباره به خبرگزاری رسمی روسیه گفته: این تنها مثال دیگری از کوشش های مدیر برنامه ها برای ایجاد داستانی به نفع خودشان است!

البته نمیتوان باور کرد که مدیربرنامه ها به تنهایی در ماجراهایی از این دست نقش داشته باشند...

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 313

به "تکذیب همزمان روس ها و ایتالیایی ها درباره یک خبر جالب توجه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب همزمان روس ها و ایتالیایی ها درباره یک خبر جالب توجه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید