توزیع 11 میلیون پاکت شیر در مدارس استان کرمان

به گزارش میهن دی ال، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: قریب به یازده میلیون پاکت شیر با اعتباری بالغ بر 175 میلیارد ریال در سال تحصیلی جاری در مدارس استان کرمان توزیع می گردد.

توزیع 11 میلیون پاکت شیر در مدارس استان کرمان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات انواع ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار از، سید قوام رضا میرحسینی معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان صبح امروز در کمیته استانی شیر مدارس استان کرمان با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه توزیع شیر در 8 استان محروم کشور با مصوبه ابلاغی از سوی دفتر ریاست جمهوری به وزارت آموزش و پرورش انجام می گردد، گفت: توزیع شیر در استان کرمان در گروه های هدف دانش آموزان و کارکنان شاغل در دوره ابتدایی دولتی و غیردولتی و متوسطه دوره اول دولتی و غیر دولتی و مدارس شبانه روزی بچه ها بی سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی و همچنین پیش دبستانی های ضمیمه همزمان مدارس ابتدایی دولتی استان انجام می گردد.

او با بیان اینکه ترویج فرهنگ مصرف شیر در بین دانش آموزان و ارتقاء سطح سلامت دانش آموزان و همچنین تامین میان وعده مناسب غذایی برای دانش آموزان از اهداف اصلی برنامه شیر مدارس است، اضافه نمود: سلامت جسمی دانش آموزان و همچنین موارد بهداشتی شیر مدارس باید توسط دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین اداره کل استاندارد استان و دستگاه های عضو کارگروه شیر مورد توجه جدی قرار بگیرد.

سید قوام رضا میرحسینی با بیان اینکه توزیع شیر مدارس در این مرحله در مناطق جنوب استان مدنظر آموزش و پرورش استان کرمان است، اعلام کرد: هدف آموزش و پرورش توزیع شیر با کیفیت برای دانش آموزان است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان بر نظارت جدی بر کیفیت شیر در مدارس استان تاکید نمود و گفت: بیش از 11 میلیون پاکت شیر با اعتباری بالغ بر 175 میلیارد ریال در مدارس استان کرمان در سال تحصیلی جاری توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ارسالی باید 60 نوبت شیر در مدارس استان توزیع گردد که در این مرحله با اعتبار موجود قریب به 22 نوبت توزیع خواهد شد، مطرح نمود: در سال تحصیلی جاری بیش از 500 هزار دانش آموز در مدارس سراسر استان از شیر مدارس استفاده می نمایند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 116

به "توزیع 11 میلیون پاکت شیر در مدارس استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 11 میلیون پاکت شیر در مدارس استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید