تست کرونای نادال مثبت شد

به گزارش میهن دی ال، ستاره سرشناس تنیس دنیا از ابتلای خود به ویروس کرونا اطلاع داد و به لیست بلند بالای تنیسورهای مبتلا به این ویروس در اسپانیا اضافه شد.

تست کرونای نادال مثبت شد

به گزارش خبرنگاران، رافائل نادال که اخیراً برای شرکت در تورنمنت پیش فصل ابوظبی به امارات سفر نموده بود، امروز (دوشنبه) با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی از مثبت شدن تست کرونای PCR خود در بدو بازگشتش به اسپانیا اطلاع داد.

نادال ششمین تنیسور طراز اول اسپانیایی است که به کرونا مبتلا می گردد. پیش از او فرناندو ورداسکو، کارلوس آلکاراس، آلخاندرو داویدوویچ، روبرتو کاربایس و پائولو بادوسا نیز به کرونا مبتلا شده بودند.

لازم به ذکراست که قهرمان 20 دوره گرنداسلم ها و رکورددار قهرمانی در اوپن فرانسه، بهار سال 2021 در چارچوب برنامه کمیته ملی المپیک اسپانیا برای اعزام ورزشکاران این کشور به المپیکو 2020 توکیو، واکسن فایزر تزریق نموده بود.

ابتلای نادال به کرونا در حالی است که او به زودی باید به استرالیا کند تا در اولین گرنداسلم سال 2022 در ملبورن استرالیا شرکت کند. او قرار بود 9 روز دیگر راهی استرالیا گردد اما ابتلایش به کرونا برنامه او را به تعویق انداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1255

به "تست کرونای نادال مثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای نادال مثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید