بخشIT کلیدی ترین عنصر آموزش مجازی در واحدهای دانشگاهی

به گزارش میهن دی ال، معاون اداره کل مطالعات، همکاری های بین المللی و دیپلماسی علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بخشIT دانشگا ه ها را کلیدی ترین عنصر در حوزه آموزش مجازی دانست.

بخشIT کلیدی ترین عنصر آموزش مجازی در واحدهای دانشگاهی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از قم، محمدایمان عسگری در جمع اعضای کمیته جذب دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی قم با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی سرآمدترین دانشگاه ها در آموزش مجازی است، اظهار کرد که بخش IT دانشگاه ها کلیدی ترین عنصر واحدهای دانشگاهی در حوزه آموزش مجازی است.

وی با اشاره به توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی قم در جذب دانشجویان غیرایرانی عنوان نمود: واحد قم دانشگاهی جامع است و بسیاری از دانشجویان تمایل دارند در این واحد دانشگاهی تحصیل نمایند؛ بنابراین باید زیرساخت های لازم برای جذب دانشجویان غیرایرانی تقویت گردد.

معاون اداره کل مطالعات و همکاری های بین المللی و دیپلماسی علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در جذب دانشجویان ایرانی و غیرایرانی گفت: روابط عمومی ها پوسته بیرونی دانشگاه را تشکیل می دهند؛ بنابراین می تواند یکی از عناصر حیاتی در جذب دانشجو باشد و هر واحد دانشگاهی که بتواند مجوز جذب و راهنمایی تحصیلی دانشجویان غیرایرانی را داشته باشد در مقایسه با سایر واحدهای دانشگاهی سرآمد است.

به گزارش خبرنگاران، اعلام همکاری اعضای هیئت علمی گروه های زبان انگلیسی و ادبیات عرب برای راه اندازی وب سایت دانشگاه به زبان های عربی و انگلیسی، غنی سازی محتوای وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی قم به زبان عربی و انگلیسی، انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب، چاپ و طراحی دفترچه معرفی دانشگاه به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی از مصوبات جلسه هماهنگی و پیگیری جذب دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی قم بود.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 518

به "بخشIT کلیدی ترین عنصر آموزش مجازی در واحدهای دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشIT کلیدی ترین عنصر آموزش مجازی در واحدهای دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید