باند 5 نفره مأمورنما های زورگیر منهدم شد

به گزارش میهن دی ال، رئیس پلیس آگاهی مرکز از انهدام باند 5 نفره زورگیری و آدم ربایی در مرکز اطلاع داد.

باند 5 نفره مأمورنما های زورگیر منهدم شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار علیرضا رئیس پلیس آگاهی تهران عظیم از دستگیری 5 زورگیر پس از اولین سرقت اطلاع داد.

سردار لطفی در تشریح جزئیات خبر فوق گفت: 20 اردیبهشت سال جاری خانم جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از آدم ربایی اطلاع داد و گفت که شب گذشته در میدان شهید طهرانی مقدم سوار بر خودروی تاکسی اینترنتی شده، اما در راستا یک خودروی پژو پارس خاکستری رنگ جلوی خودروی تاکسی را گرفت و با نشان دادن تجهیزاتی از قبیل بی سیم و شوکر و اعلام اینکه مامور هستند وی را به اجبار سوار خودرویشان کردند.

شاکی ادامه داد: ماموران مذکور در ادامه با بستن چشم ها و با ایراد جرح و گاز اشک آور، دستبند، گردنبند، ساعت مچی و یک میلیون تومان وجه نقد را سرقت نموده و وی را در محدوده عظیمراه فتح رها کردند که فورا با پلیس 110 تماس گرفت.

سردار لطفی اضافه نمود: در تحقیقات پلیسی، کارآگاهان متوجه شدند شاکی دوستی بنام مریم دارد که قبل از وقوع سرقت چندین ساعت با وی بوده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران توضیح داد: بدین ترتیب کارآگاه با ظن به اینکه مریم در سرقت دست دارد با بهره گیری از روش های علمی کشف جرم، وی را زیر نظر گرفته و در ادامه تحقیقات تعیین شد مریم با شخصی بنام فرامرز در ارتباط بوده که در این آدم ربایی و سرقت نقش داشته است.

وی گفت: با تعیین شدن این موضوع و هماهنگی قضائی، مریم، فرامرز و سه همدست دیگر این باند سرقت شناسایی و روز گذشته در چندین عملیات همزمان تمامی اعضای این باند در مخفیگاهشان بازداشت و در بازرسی از مخفیگاه فرامرز ساعت مچی شاکی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی مرکز گفت: فرامرز و اعضای باند به آدم ربایی و سرقت از شاکی اعتراف نموده و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم این پلیس قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1030

به "باند 5 نفره مأمورنما های زورگیر منهدم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باند 5 نفره مأمورنما های زورگیر منهدم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید