اکران یک فیلم و ادعای رئیس ناسا درباره موجودات فضایی

به گزارش میهن دی ال، بیل نلسون رئیس ناسا می گوید وجود بیگانگان فضایی به دلیل وسعت عالم بسیار محتمل است. این سناتور آمریکایی در مصاحبه با فایننشال تایمز می گوید تلسکوپ جیمز وب که دسامبر سال گذشته راه اندازی شد، می تواند به کشف حیات عوالم دیگر کمک کند.

اکران یک فیلم و ادعای رئیس ناسا درباره موجودات فضایی

به گزارش همشهری، یونیورسال پیکچرز و امبلین اینترتینمنت اعلام کردند که فیلم های کلاسیک آرواره ها (Jaws) و ای. تی: موجود فرازمینی (E.T. The Extra-Terrestrial) را برای اولین بار در سینما های آیمکس اکران می کنند. ای تی از 12 آگوست و به مناسبت چهلمین سالگرد اکران و آرواره ها از 2 سپتامبر روی پرده می فرایند.

داستان ای تی در مورد کودکی است که به یک بیگانه فضایی کمک می کند از زمین فرار کند و به خانه برگردد. این فیلم اولین بار در سال 1982 اکران شد و 9 نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم و چهار جایزه را دریافت کرد.

بیل نلسون رئیس ناسا می گوید وجود بیگانگان فضایی به دلیل وسعت عالم بسیار محتمل است. این سناتور آمریکایی در مصاحبه با فایننشال تایمز می گوید تلسکوپ جیمز وب که دسامبر سال گذشته راه اندازی شد، می تواند به کشف حیات عوالم دیگر کمک کند.

نلسون چهارشنبه این هفته در یک کنفرانس به این پرسش پاسخ داد که آیا به وجود موجودات فرازمینی معتقد است یا نه: پاسخ کوتاه بله است. تیتر اول روزنامه ها خواهد شد، این طور نیست؟ نگاه کنید به وسعت دنیا. می دانیم که در کهکشان ما اگر نه میلیاردها، میلیون ها خورشید وجود دارد؛ و می دانیم که علاوه بر کهکشان ما، نه میلیاردها، میلیون ها کهکشان دیگر با میلیون ها یا میلیارد ها خورشید دیگر وجود دارد. آیا در دنیایی به این عظمت این احتمال وجود دارد که شرایطی مانند زمین به وجود آمده باشد؟ البته، این احتمال وجود دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1397

به "اکران یک فیلم و ادعای رئیس ناسا درباره موجودات فضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران یک فیلم و ادعای رئیس ناسا درباره موجودات فضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید