اپل به فناوری اینترنت نسل پنج وارد شد

به گزارش میهن دی ال، اپل از تامین کنندگان خود درخواست فراوری 75 میلیون آیفون با قابلیت پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم کرد.

اپل به فناوری اینترنت نسل پنج وارد شد

به گزارش خبرنگار اینترنت از نسل 1 تا 5 به تدریج گسترش یافته و در هر نسل یک امکان به امکانات قبلی افزوده شده است تا آن را نسبت به قبل متمایز کند.

برای مثال در اینترنت 1G تنها امکان تماس تلفنی وجود داشت که در 2G علاوه بر تماس، امکان ارسال پیغام نیز به آن افزوده شد. در نسل های بعدی امکان ارسال ویدئو با سرعت بالاتر نیز فراهم شد که سرعت در همه آن ها مهمترین فاکتور محسوب می گردد.

نسل پنجم با اینترنتی فوق سریع، می تواند تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت های علمی و فناوری کشور داشته باشد. می توان به جرئت گفت بیش از نیمی از مردم دنیا به دلیل امکانات فوق العاده گوشی های هوشمند، از اینترنت همراه استفاده می نمایند بنابراین برخورداری از اینترنت نسل پنجم لازمه زندگی امروزی است.

حال شرکت اپل برای برطرف احتیاج مصرف نمایندگان خود و پیروزی در رقابت با سایر برند ها از تامین نمایندگان خود خواهان ساخت حداقل 75 میلیون گوشی آیفون به همراه ساعت هوشمند جدید، آی پد و اسپیکر های هوشمند در طرح های کوچک تر شده است.

شرکت آیفون میخواهد ماه آینده چهار مدل جدید از گوشی های فراوری خود را با طراحی متفاوت و با قابلیت پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم رونمایی کند. اما این انتظار وجود دارد که گوشی های در سطح پایین تر با این قابلیت زودتر وارد بازار شوند.

بنا بر شنیده ها اپل انتظار دارد محصولات آیفون های نسل بعد در سال 2020 به بیش از 80 میلیون دستگاه برسد.

به گفته IMT حداقل سرعت پیش بینی شده برای اینترنت نسل پنجم 20 گیگابایت در ثانیه است که این سرعت واقعا شگفت آور است. بروز آن موجب تحول بزرگی در علم و فناوری خواهد شد، چیزی که شاید برای ما محسوس و قابل درک نباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 529

به "اپل به فناوری اینترنت نسل پنج وارد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل به فناوری اینترنت نسل پنج وارد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید