انتقاد تند کومان از داوری

به گزارش میهن دی ال، سرمربی بارسلونا به شدت از داوری و VAR در رابطه با پنالتی اوئسکا انتقاد کرد.

انتقاد تند کومان از داوری

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، بارسلونا دوشنبه شب در هفته بیست و هفتم لالیگا 4 بر یک اوئسکا را شکست داد تا تنها چهار امتیاز کمتر از اتلتیکومادرید صدرنشین داشته باشد. رونالد کومان پس از بازی گفت: همیشه گفته ام که امکان فتح لالیگا وجود دارد. امتیازهایی از دست دادیم اما خوب واکنش نشان دادیم. ما امتیاز های زیادی از دست دادیم و دیگر نمی توانیم این کار را کنیم.

داور یک پنالتی عجیب به نفع اوئسکا گفت و تک گل این تیم از این طریق به ثمر رسید. سرمربی بارسلونا در این رابطه اظهار کرد: چهار یا پنج دقیقه طول کشید تا داور تصمیم نهایی را بگیرد. اگر VAR وارد شد، پنالتی نباید اعلام می شد. نمی دانم چگونه آن را پنالتی گفتند. دوباره تصمیم VAR را درک نکردم. اعلام آن پنالتی دیوانگی بود. نمی دانم چگونه آن را پنالتی دانستند. VAR صحنه را بازبینی کرد و کاملا آشکار بود که مارک آندره تراشتگن تماسی با بازیکن حریف نداشت.

لیونل مسی در این دیدار درخشید و علاوه بر دبل و پاس گل توانست به رکورد 767 بازی ژاوی ارناندس با پیراهن بارسلونا برسد. سرمربی هلندی در مورد ستاره آرژانتینی تیمش گفت: نمی توانم بیشتر از این درباره مسی حرف بزنم. او به رکورد ژاوی رسید. او مهمترین شخص تاریخ بارسا است و خوشبختانه هنوز با ما است.

کومان به شرایط تیم اشاره کرد و گفت: ما اشتباهاتمان کمتر شده است. این موضوع به شما اعتماد به نفس می دهد و موجب می شود بهتر در زمین عمل می کنید. استفاده از سه بازیکن میانی موجب شد از لحاظ دفاعی بهتر شویم.

سرمربی بارسا در خاتمه درباره از دست ندادن امتیاز در هفته های باقی در لالیگا اظهار کرد: خیلی سخت خواهد بود. خیلی از تیم ها می توانند شرایط ما را سخت کنند. بازی آسانی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 832

به "انتقاد تند کومان از داوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند کومان از داوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید