از اینکه برچسب بازیگر ارزشی بخورم، ترسی ندارم و افتخار میکنم

به گزارش میهن دی ال، بایگر آبادان یازده 60 گفت: بعضی ها میگویند که نمی ترسی با تکرار این نقش ها برچسب ارزشی به تو بزنند؟ باید بگویم اصلا برای من اهمیتی ندارد چون با تاکید می گویم که اگر ما و تک تک این مردم با آرامش زندگی می کنیم، بابت وجود شهداست.

از اینکه برچسب بازیگر ارزشی بخورم، ترسی ندارم و افتخار میکنم

حمید رضا محمدی ، که با نقش اصلی یکی از اعضای رادیو نفت آبادان در فیلم سینمایی آبادان یازده 60 در جشنواره حضور دارد، در خصوص این فیلم و نقش خود به خبرنگاران گفت: آبادان شاید یک اسم برای آبادان باشد، ولی به نظرم این اتفاقی است که برای ایران افتاده است؛ اینجا ایران است و ایران می ماند؛ و امیدوارم در آینده روزهای خوب و آرام تری داشته باشیم و این فیلم درواقع اتفاق یک رسانه را پیش می برد. از هر چیز اغراق آمیزی که شاید در هر کاری وجود داشته باشد، سعی کردیم پرهیز کنیم و هرچه بوده تلاش و عملکرد گروهی یکدست و عاشق که می خواستند یک روایت سینمایی بوجود آورند.

محمدی در ادامه درباره حاشیه های احتمالی نقش خود گفت: بعضی ها گله می کنند که نمی ترسی با تکرار این نقش ها برچسب ارزشی به تو بزنند؟ باید بگویم اصلا برای من اهمیتی ندارد چون با تاکید می گویم که اگر ما و تک تک این مردم با آرامش زندگی می کنیم، بابت وجود همین آدم هایی است که در زمان جنگ حاضر بودند و از این سرزمین دفاع کردند و اصلا هم ابایی از گفتن آن ندارم و با هر ذهنیتی که هر کسی می خواهد داشته باشد. همه ما در خانه هایی زندگی می کنیم که در سر کوچه مان اسم شهیدی گذاشته اند که همه ما بدون شک به این شهدا مدیونیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 129

به "از اینکه برچسب بازیگر ارزشی بخورم، ترسی ندارم و افتخار میکنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اینکه برچسب بازیگر ارزشی بخورم، ترسی ندارم و افتخار میکنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید