ارمنستان از خاتمه تعلیق سفر به این کشور از طرف ایران اطلاع داد

به گزارش میهن دی ال، ایرنا نوشت: وزارت خارجه ارمنستان روز دوشنبه اعلام نمود تعلیق موقت سفر بدون ویزا میان ارمنستان و ایران در 31 مه (11 خرداد) به سرانجام رسید.

ارمنستان از خاتمه تعلیق سفر به این کشور از طرف ایران اطلاع داد

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش رادیو ارمنستان، هم اکنون شهفرایندان ایرانی با گذرنامه های معمولی می توانند بدون ویزا وارد جمهوری ارمنستان شوند.

وزارت امور خارجه ارمنستان همچنین یادآور می نماید که شرایط اضطراری در ارمنستان تا 13 ژوئن (24 خرداد) در ارمنستان همچنان برقرار است. بنابراین محدودیت های ورود و خروج افراد از قلمرو جمهوری ارمنستان تا خاتمه شرایط اضطراری کشور حفظ می گردد.

وزارت امور خارجه ارمنستان از شهفرایندان این کشور می خواهد که برنامه سفر به جمهوری اسلامی ایران را فقط در موارد بسیار ضروری انجام دهند.

به دنبال شیوع ویروس همه گیری کرونا برنامه سفرهای بدون ویزا میان ارمنستان و ایران از ماه فوریه (بهمن ماه سال 98) به حالت تعلیق در آمد.

در پی گسترش بیماری کووید 19 نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان روز آدینه گفت: ارمنستان با تعداد موارد مبتلایان به ویروس کرونا به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت، از ایران و فرانسه پیشی گرفته است.

پاشینیان در کنفرانس خبری روزانه گفت: آمار ارمنستان نزدیک به روسیه است و در صورت حفظ سرعت این تعداد به ایتالیا خواهد رسید.

نخست وزیر ارمنستان در ادامه اضافه نمود: اوضاع بدتر می گردد و صرف نظر از موارد بدون علامت، فرایند افزایش مبتلایان جدی تر می گردد.

وی گفت: دلیل این امر عدم رعایت اقدامات ضد اپیدمی است.

نخست وزیر ارمنستان در ادامه بر سه توصیه اصلی استفاده از ماسک، ضدعفونی کردن دستان و حفظ فاصله گذاری اجتماعی تاکید نمود.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 262

به "ارمنستان از خاتمه تعلیق سفر به این کشور از طرف ایران اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارمنستان از خاتمه تعلیق سفر به این کشور از طرف ایران اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید