ادامه صدرنشینی شاگردان شاهین طبع در گروه الف لیگ بسکتبال

به گزارش میهن دی ال، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با شکست دادن شورا و شهرداری قزوین ب صدرنشینی خود در گروه الف لیگ برتر ادامه داد.

ادامه صدرنشینی شاگردان شاهین طبع در گروه الف لیگ بسکتبال

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان که به صورت متمرکز در تهران برگزار می گردد، امروز (پنجشنبه) چهارم دی 1399 دو ملاقات از گروه الف مسابقات (هفته پنجم و ششم) برگزار گردید که در سرانجام تیم های شهرداری گرگان و پدافند هوایی مشهد مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در نخستین بازی امروز تیم مدعی شهرداری گرگان، به مصاف تیم شورا و شهرداری قزوین رفت که شاگردان شاهین طبع در سرانجام با نتیجه 98 - 87 حریف قزوینی خود را شکست دادند. شهرداری با کسب پنجمن پیروزی خود صدرنشین گروه الف شد.

نتایج چهار کواتر این بازی به توضیح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: 23 - 16 گرگان

کوارتر دوم: 19 - 22 شورا

کوارتر سوم: 26 - 21 گرگان

کوارتر چهارم: 30 - 28 گرگان

در سرانجام این بازی، محمدی جمشیدی فوروارد گرگانی ها با کسب 22 امتیاز، 4 ریباند و 10 پاس گل ضمن اینکه دبل دبل کرد، با تاثیرگذاری 22 بهترین بازیکن زمین شد. نوید رضایی فر گارد گرگانی ها نیز با کسب 29 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد.

در بازی دوم امروز هم تیم رعد پدافند هوایی هوایی پیروز شد در یک بازی نه چندان سخت 66 - 88 تیم خانه بسکتبال خوزستان را شکست دهد.. نتایج چهار کوارتر این ملاقات به توضیح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: 12 - 25 رعد

کوارتر دوم: 15 - 23 رعد

کوارتر سوم: 19 - 21 رعد

کوارتر چهارم: 20 - 19 خوزستان

در سرانجام این بازی، محمد کمالوند با کسب 23 امتیاز و 11 ریباند برای رعد پدافند مشهد دبل دبل کرد و با تاثیرگذاری 31 بهترین بازیکن زمین شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 711

به "ادامه صدرنشینی شاگردان شاهین طبع در گروه الف لیگ بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه صدرنشینی شاگردان شاهین طبع در گروه الف لیگ بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید