احمدی: در قهرمانی آسیا شرکت نمی کنم، رضایت کادر فنی و فدراسیون را گرفته ام

به گزارش میهن دی ال، ملی پوش کاراته کشورمان گفت: با توجه به خستگی و احتیاج به استراحت برای ریکاوری تصمیم گرفتم در رقابت های قهرمانی آسیا حضور نداشته باشم.

احمدی: در قهرمانی آسیا شرکت نمی کنم، رضایت کادر فنی و فدراسیون را گرفته ام

با تور مالزی از تهران از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

سعید احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران عنوان نمود: با توجه به آسیب دیدگی هایی که دارم و خستگی حاصل از مسابقات متعدد تصمیم گرفتم در رقابت های انتخابی تیم ملی برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا حاضر نشوم. این موضوع را با مسئولان فدراسیون و کادر فنی مطرح نموده ام و اجازه این کار را گرفته ام.

وی ادامه داد: در دوره قبلی رقابت های قهرمانی آسیا پیروز شدم مدال نقره را بدست بیاورم و امیدوارم هر فردی که در وزن 67 کیلوگرم به قزاقستان اعزام می گردد بتواند نقره مرا به طلا تبدل کند. در پیکارهای قزاقستان حاضر نخواهم شد و به فکر حضور پیروز در دوره بعدی مسابقات دنیا و بازی های آسیایی هستم. این دو هدف واقعا برایم مهم است و تمام تلاشم را می کنم که به آنها برسم.

نماینده وزن 67 کیلوگرم تیم اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی در خصوص عملکردش در این میدان گفت: از لحاظ آمادگی در شرایط خبی به سر می بردم اما مقابل حریف ترک که عنوان دار دنیا و اروپا است یک لحظه غفلت کردم و همین موضوع باعث شد از دور مسابقات کنار بروم. تمام تلاشم را می کنم تا در آینده این نتیجه را جبران کنم.

احمدی در خصوص فعالیتش بیرون از ایران گفت: قطعا تا المپیک 2020 برای کشورم از جان و دل مایه خواهم گذاشت و هیچ تصمیمی برای فعالیت خارج از ایران ندارم. شاید برای حضور در سمینارها و برنامه های اینچنینی به بیرون ایران بروم ولی در کل برنامه خاصی ندارم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 45

به "احمدی: در قهرمانی آسیا شرکت نمی کنم، رضایت کادر فنی و فدراسیون را گرفته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: در قهرمانی آسیا شرکت نمی کنم، رضایت کادر فنی و فدراسیون را گرفته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید