آموزش درست کردن گل با پول در خانه

به گزارش میهن دی ال، انگیزه - خانه داری - آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته اید که بدانید بهترین هدیه ای که می توانید به دوستتان بدهید، پول نقد است ولی با خود فکر کنید که این کار چندان جالب نیست و ممکن است به او بر بخورد؟ پول نقد می تواند هدیه ای عالی برای روز ولنتاین، روز تولد، روز ازدواج، روز مادر یا هر مناسبت دیگری باشد. ولی همان طور که گفتیم دادن پول نقد به عنوان هدیه کار چندان جالبی نیست. ولی ترفند ساده برای حل این مشکل این است که از پول نقد خود یک گل زیبا بسازید و این گل را به دوست خود هدیه دهید. برای این منظور، در این مطلب به شما طریقه درست کردن گل با پول کاغذی را آموزش می دهیم تا از طریق آن بتوانید گل زیبایی را بسازید.

آموزش درست کردن گل با پول در خانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

وسایل مورد احتیاج برای درست کردن گل رز با پول

  • تعداد 5 تا 7 اسکناس کاغذی… دقت داشته باشید که قیمت این اسکناس ها اصلاً مهم نیست. بلکه تنها رنگ آن ها مورد نظر است و باید از اسکناسی بهره ببرید که رنگ آن را برای گل خود می پسندید
  • تعداد 5 تا 7 عدد سیم گل سازی
  • چسب برق سبز رنگ
  • برگ های مصنوعی

مراحل گام به گام درست کردن گل با پول کاغذی

گام اول

یکی از اسکناس ها را بردارید و آن را از وسط تا کنید. سپس به تصویر زیر به دقت نگاه کنید و مانند آن گوشه های اسکناس را مخالف هم گرد کنید.

گام دوم

در این مرحله باید اسکناس های به جامانده را مانند تصویر زیر تا زده و هر چهار گوشه آن را مانند شکل به سمت داخل گرد کنید.

گام سوم

حالا وقت آن رسیده است که اسکناس اولی را وارد یک سیم گل سازی کنید. سپس سیم گل سازی را کاملاً خم نموده تا حالتی مانند U به خودش بگیرد. سپس پایین سیم گل سازی را بپیچانید. باید دقت داشته باشید که این اسکناس وسط گل شما را تشکیل خواهد داد.

گام چهارم

به تصویر زیر نگاه کنید و مانند تصویر سیم های گل سازی را وارد اسکناس های به جامانده کنید. پس از انجام این کار دو طرف سیم گل سازی را به هم برسانید وانتهای آن را به هم بپیچید.

گام پنجم

در این مرحله می بایست گلبرگ مرکزی را مقداری بیشتر به سمت داخل بپیچانید تا این گلبرگ حالت گردتری به خود بگیرد.

گام ششم

گلبرگ های دیگر را نیز که از اسکناس های به جامانده درست نموده اید را به یاری انگشت خود مقداری گردتر کنید تا به این وسیله گل رز شما حالت زیباتری داشته باشد. با انجام این مرحله زیبایی گل رز شما چند برابر می گردد.

گام هفتم

در این مرحله می بایست گلبرگ های دیگر را به صورت مرتب و منظم، دور گلبرگ مرکزی قرار دهید و سپس ساقه آن ها را از قسمت زیر گلبرگ ها به سمت پایین، با نوار چسب بپوشانید.

گام هشتم

شما می توانید در زمانی که مشغول چسب زدن بر روی ساقه گل خود هستید، برگ های پلاستیکی که از قبل تهیه نموده اید را نیز روی ساقه خود بچسبانید. این برگ های مصنوعی را می توانید از مغازه های تزئیناتی خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید. ضمناً اگر گل مصنوعی در خانه دارید، می توانید چند عدد از برگ های آن را برای استفاده خود بردارید. این برگ ها گل رز شما را زیباتر خواهند کرد.

گام نهم

اکنون گل رز شما درست شده است و می توانید گل خود را درون گلدان یا جعبه کادوهایی که با عروسک یا شکلات پر شده اند قرار دهید؛ زیرا این کار زیبایی و شکیل بودن گل رز شما را به عنوان یک هدیه، چند برابر می نماید و شما هدیه ای جذاب خواهید داشت که می توانید آن را به عزیزتان هدیه دهید. از طرفی دیگر می توانید این گل های رز را بر روی شاخه های طبیعی بچسبانید و به این ترتیب شاخه ای زیبا با گل هایی از جنس پول داشته باشید.

به جای اینکه به دوستان یا عزیزان خود پول نقد هدیه دهید، سعی کنید این گل زیبا را با استفاده از اسکناس درست کنید و آن را به آن ها هدیه دهید. ضمناً اگر تجربه ای در این زمینه دارید، خرسند می شویم آن را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 458

به "آموزش درست کردن گل با پول در خانه" امتیاز دهید

1 کاربر به "آموزش درست کردن گل با پول در خانه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش درست کردن گل با پول در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید